۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۲۰۹۰۶
آیت الله حسینی بوشهری:

حوادث اخیر آزمون بزرگی برای خواص بود

حوادث اخیر آزمون بزرگی برای خواص بود
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم حمایت همگانی از پلیس تأکید کرد و گفت: حوادث اخیر آزمون بزرگی برای خواص و عموم مردم بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، فرمانده انتظامی کشور با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خدمات پلیس در کشور، گفت: نظام باید حافظ ارزش‌های اسلامی و امنیت در جامعه باشد و پلیس به عنوان خدمت گزار این مردم و نظام، باید در برابر کسانی که استقلال این کشور را نشانه گرفته‌اند، بایستد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همگان از پلیس اظهار داشت: پلیس باید مورد حمایت مسئولین و سیاستمداران، نخبگان و مردم واقع شود تا بتواند امنیت و آرامش را در جامعه تأمین نماید؛ البته مسئولین باید با سعه صدر سخن حق را بشنوند و به آن ترتیب اثر دهند؛ و از طریق مجاری قانونی به خواست آنان رسیدگی کنند.

امام جمعه قم سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با حوادث اخیر را جامع توصیف کرد و افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب بسیار جامع بود و حجت را بر همه تمام کرد. لذا باید از هر گونه اظهار نظری که تقویت کننده تحرکات دشمنان است، بپرهیزیم.

وی ضمن اشاره به حوادث اخیر خاطر نشان کرد: حوادث اخیر آزمون بزرگی برای خواص و عموم مردم بود که آیا تعامل آن‌ها یک تعامل حمایتی است و قانون مدارانه و یا این که تلاش می‌کنند تا اقتدار نظام را بشکنند؟

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، اهداف بلند انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: انقلاب اسلامی با شعار پیاده سازی احکام الهی در جامعه به پیروزی رسید و اکنون نیز مردم انتظار دارند تا آموزه‌های دینی به درستی در جامعه نهادینه شود. شاید در عصر طاغوت این امکان وجود نداشت تا احکام اسلامی را اجراء کنیم؛ اما خداوند به واسطه یکی از اولیای خود یعنی امام خمینی (ره) و در امتداد آن مقام معظم رهبری، حجت را بر همه ما تمام کرد تا حکومتی بر پایه ارزش‌های دینی شکل بگیرد و با حمایت مردم همیشه در صحنه؛ زمینه اجرای احکام الهی فراهم شود.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه، سردار حسین اشتری و نماینده ولی فقیه در فراجا، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اخیر این مجموعه ارائه کردند.

ارسال نظرات