۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۲۱۰۲۹
استاندار قم:

«فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل است

«فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل است
استاندار قم با اشاره به اینکه «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر است، عنوان کرد: عوامل مختلف و ممتاز این اثر سبب شده تا بین مردم جایگاه خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» که به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به دعوت و پشتیبانی سپاه استان قم اجرا می‌شود، در گفت‌وگویی خبری بیان کرد: از سازمان اوج تشکر می‌کنم که با توجه به اجرا‌های قبلی در دوره‌های گذشته، این‌بار اجرای کامل‌تر و زیباتری را برای مردم قم به نمایش گذاشتند.

وی گفت: هر بخش نمایش، ویژگی منحصر به‌فرد خود را دارد اما برای خود من اتفاقات مرتبط با حضرت زهرا(س) تاثیرگذار بود؛ «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل در کشور است که با توجه به گستردگی آن، زحمات زیادی را هم داشته که سازمان اوج موفق شده در این سال‌ها به بهترین شکل ممکن برای مردم به نمایش بگذارد.

استاندار قم ادامه داد: استقبال مردم در این ۵ شب فوق‌العاده بوده که طبق آمار اعلامی از سوی مدیران مربوطه تا به امشب، حدود ۳۰ هزار مخاطب از این نمایش دیدن کرده‌اند و همین استقبال زیاد مردم باعث می‌شود همه ما متوجه اهمیت تولید آثار فاخر و اثرگذار هنری باشیم که مانند نمایش فصل شیدایی بتواند رضایت حداکثری آحاد مردم را جلب نماید.

شاهچراغی با اشاره به کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج، افزود: در این سال‌ها سازمان اوج توانسته آثار زیبایی در تلوزیون، سینما و تئاتر تولید کند که به لطف خدا وقتی به کارنامه این مجموعه نگاه می‌کنیم‌ متوجه می‌شویم همه آثار در سطح کشور مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی ۶۰۹۰ استان قم، ۲۶ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد که نمایش فصل شیدایی یکی از برنامه‌هایی است که در این راستا انجام می‌شود.

گفتنی‌است علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به سایت https://namaticket.ir جهت رزرو رایگان بلیت اقدام کنند.

ارسال نظرات