۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۲۱۰۶۰

دستگیری عامل واردکننده سلاح در استان لرستان

دستگیری عامل واردکننده سلاح در استان لرستان
فرمانده انتظامی لرستان گفت: فردی که در حوادث اخیر این استان با واردکردن سلاح درصدد ایجاد فضای کشته‌سازی در لرستان بود، دستگیر شد.

‌به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در این هفته دو هدف برجسته ‌کردن خدمات به مردم و اطلاع‌رسانی دستاوردهای ناجا طی یک سال اخیر را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای پلیس و مجموعه تجهیزات نیروی انتظامی لرستان افزود: تجهیزات نیروی انتظامی در این نمایشگاه توسط پلیس‌های تخصصی تشریح شد که مهم‌ترین دستاوردهای این نمایشگاه پلیس فتا، یگان ویژه و پلیس اطلاعات و آگاهی بود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به درخواست شخصی در این استان از استان‌های غربی برای واردکردن سلاح‌ عنوان کرد: این فرد درصدد بود سلاح‌ها را در اختیار مردم و تعدادی عضو خاص مورد حمایت در خارج از کشور برای ایجاد فضای کشته‌سازی قرار بدهد که با رصد اطلاعاتی و انتظامی دستگیر شد.

وی بیان کرد: اگر افرادی در اغتشاشات کشته می‌شوند نتیجه اقداماتی است که افراد ضد انقلاب با در اختیار قرار دادن سلاح در میان مردم انجام می‌دهند.

الهی گفت: تعدادی سلاح گرم و ساچمه‌زنی در اغتشاشات اخیر استان لرستان از اغتشاشگران در سطح خیابان‌ها جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به ولایت‌مداری و انقلابی‌بودن مردم لرستان تصریح کرد: ما خوشبختانه کمترین مشکل را در حوادث اخیر در مقایسه با سایر استان‌های کشور در سطح کشور داشتیم.

انتهای پیام/645/.

ارسال نظرات