۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۲۱۱۴۰
امام جمعه بروجرد عنوان کرد؛

نقش بانوان در تداوم انقلاب اسلامی

نقش بانوان در تداوم انقلاب اسلامی
لرستان- حجت الاسلام حسینی به نقش بانوان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز نیز در ادامه راه انقلاب بانوان نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی بزرگ زنان انقلاب گفت: امام راحل بعد از پیروزی در سخنانی با اشاره به حضور زنان در تظاهرات خیابانی، آنان را به‌عنوان پیشروان نهضت اسلامی قلمداد می‌کردند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب افزود: زنان در جریان نهضت امام راحل با عنوان پیرو ولایت، در نقش مادر و همسر به پیروزی انقلاب کمک کردند.

وی تصریح کرد: نقش بی بدیل و موثر زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری آگاهانه است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه تأکید کرد: در جامعه امروز نیز بانوان در ادامه راه انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب نقش بسزایی دارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توطئه های دشمن در راستای رواج بی بند و باری و کمرنگ کردن ارزش ها و همچنین ضربه زدن به جایگاه زنان بیان کرد: بصیرت راه مقابله با توطئه های دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه های فرهنگی هوشیار بود، گفت: با تقویت کارهای فرهنگی و تبلیغی و روشنگری باید سد راه دسیسه های فرهنگی دشمن در جنگ فرهنگی و رسانه ای شد.

گفتنی است، راهپیمایی بزرگ بانوان شهرستان بروجرد در جهت تحکیم و حمایت از حجاب زن ایرانی روز یکشنبه ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد.

این راهپیمایی با حضور پرشکوه بانوان ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام تا میدان تختی برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات