۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۴۳۵
به همت مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری؛

دوره آموزشی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

دوره آموزشی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی (آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب) در سه بخش منظومه فکری معرفتی، ارزشی و کنشی با تدریس اساتید مجرب از قم و تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی (آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب) برگزار می‌شود.

این دوره‌ی آموزشی، در سه بخش برگزار و برای هر بخش ثبت‌نام جداگانه انجام می‌گیرد که در بخش اول، منظومه فکری معرفتی، در بخش دوم، منظومه فکری ارزشی و در بخش سوم، منظومه فکری کنشی آموزش داده خواهد شد.

مراحل آموزشی در این دوره‌: مطالعه‌، تقریرنویسی، مباحثه‌، تدریس استاد و آزمون خواهد بود و پذیرش فقط از میان قبول شدگان در آزمون ورودی انجام خواهد شد.

منابع آزمون ورودی محتوای تدریس اساتیدی است که قبل از شروع دوره، مباحث مقدماتی را ارائه خواهند داد و فراگیران محترم لازم است برای طی کردن این دوره‌ی آموزشی، روزانه حداقل یک‌ ساعت وقت مفید را اختصاص دهند.

در این دوره‌، از افراد بالای ۱۶ سال ثبت‌نام انجام می‌گیرد و بعد از آزمون برای پذیرفته‌شدگان، گواهی معتبر صادر خواهد شد.

مزایای این دوره عبارتند از: بهره‌مندی از اساتید برجسته، بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری، همراه با اعطای گواهینامه.

زمان ثبت‌نام از یکم تا هفدهم دی‌ماه، شروع جلسات مقدماتی از بیستم دی‌ماه و شروع دوره‌ی آموزشی از سیزدهم بهمن‌ماه خواهد بود.

ارسال نظرات