۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۲۱۴۴۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تمرکز دستگاه‌های اطلاعاتی غرب برای تولید دروغ علیه کشور است

تمرکز دستگاه‌های اطلاعاتی غرب برای تولید دروغ علیه کشور است
سردار سلیمانی گفت: تمام تمرکز دستگاه‌های اطلاعاتی غرب در حال حاضر، تولید دروغ علیه کشور است و این دورغها در فضای مجازی منتشر می‌شود تا مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در پانزدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مازندران، اظهار کرد: مازندران در تهیه و تدارک سند راهبردی پیشرفت و توسعه این قابلیت را دارد که از سایر استان‌ها پیشتاز باشد.

وی تصریح کرد: یکی از محققان غربی در یکی دو سال اخیر مسافرتی به کشور ما داشته بعد از پایان سفر مقاله‌ای را انتشار داده که در نشریات مختلف چاپ شده و در این مقاله گفته که رهبر انقلاب اسلامی دستیابی ایران را به جایگاه تمدنی خودش را از مسیر توسعه علمی قرار داده و رهبر ایران تلاش دارد که ایران مسیر توسعه را از ظرفیت‌های علمی بگذراند و ایران در این مسیر قرار گرفته است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: این محقق غربی گفته که این مسیر در حال پیشرفت است و تنها راه متوقف کردن آن ایجاد فاصله بین جامعه علمی کشور و مجریان و تداوم و تکمیل تحریم‌ها است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری هنگفت غربی‌ها در حوزه رسانه‌، گفت: این سرمایه‌ها را در جهت پیشبرد اهداف خودشان در کشورهای مختلف بکار‌گیری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ارتش پنجم آمریکا ارتش سایبری است، سرمایه‌گذاری هنگفتی در حوزه رسانه‌ای دارند و همه را متمرکز کردند که در کشور ما ایجاد چالش کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی ملت در استقرار نظام اسلامی، بزرگ و منحصر به فرد بوده است و امام راحل آن را یک موهبت الهی که از سوی خداوند به ملت ایران هدیه داده شده است و رهبر انقلاب تشکیل جمهوری اسلامی را زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) می‌داند.

سردار سلیمانی یادآور شد: انقلاب اسلامی پیامدهای برای دنیا زیادی داشته، نه تنها هندسه قدرت را در دنیا متحول کرده بلکه مفهوم قدرت را انقلاب اسلام تغییر داده، سلاح‌ها و قدرت‌های نظامی غرب کارآئی خودش را از دست داده،تمدن غرب کارآئی لازم را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: تمام تمرکز دستگاه‌های اطلاعاتی غربی در حال حاضر تولید دروغ علیه کشور ما است که این دروغ‌ها در فضای مجازی و رسانه منتشر می‌شود تا جوانان و مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نظام اسلامی در سایه سار انقلاب موفقیت‌های زیادی داشته و باید این موفقیت‌ها بیان شود، کشور ایران آیا در دفاع از استقلال، شرف و ناموس در دفاع از نقشه شوم تجزیه‌خواهی، تدارک زیرساخته همه جانبه درون کشور در رشد علمی موفق نبوده است؟ دشمن این موفقیت‌ها را تلاش دارد که کم‌رنگ کند.

سردار سلیمانی یادآور شد: کشور ما در توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای مردم موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، ایران دومین کشور قدرت سدسازی در جهان است که این موفقیت‌ها بعد از انقلاب به دست آمده است در حالی که پیش از انقلاب تنها دستاورد ما تامین نیروی کارگر بوده است بعد از انقلاب مهندسان ما عرصه ساخت و ساز در سدسازی را در دست گرفتند.

وی ادامه داد: در کشور مشکلاتی هم وجود دارد این مشکلات با توجه به قابلیت‌های علمی که داریم رفع می شود، از نظر اقتصادی مردم ما در فشارهای تحریم و تهدید تاب ‌وری خودشان را به اثبات رساندند و این تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند، این موفقیت‌ها دشمنان ما را آزار می‌دهد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران یک قدرت بسیار بزرگ است، آنها تلاش دارند که جلوی پیشرفت ما را بگیرند به همین دلیل دست به فتنه‌های متعدد می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: آنها در فتنه اخیر به دنبال امتیازگیری هستند و نقشه راهشان این است که از ظرفیت سازمان‌های جاسوسی و لیدرها زمینه آشوب و بلوا را فراهم کنند، این شیوه ریشه در تاریخ آمریکا و انگلیس دارد و از این روش سال‌های سال استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی خار چشم نظام سلطه است، حتما برای ایجاد چالش در کشور از ظرفیت افراد ناآگاه برنامه‌ریزی می‌کنند، آنها در این فتنه هم شکست خورده‌اند.

وی اضافه کرد: مجامع بسیج در استان‌ها و شهرستان‌ها زمینه ایجاد برای حضور مردم تحول را فراهم کنند.

سردار سلیمانی یادآور شد: تشکیلات مردم‌پایه باید تقویت شود به این دلیل که تشنه خدمت است و منشا تحولات زیادی در کشور ما شده است.

وی خاطر نشان کرد: تشکیلات مردم پایه راه تحقق مردم‌سالاری اسلامی است و در استان مازندران مجمع بسیج از مجامع نمونه و طلایه‌دار در کشور است، سند پنج ساله استان تهیه شده که زمینه تعامل با دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده و زمینه تقویت ارتباط با مردم را به همراه دارد.

سردار سلیمانی یادآور شد: تفاهم‌های خوبی با دولت داریم و دولت آیت الله رئیسی از همکاری بسیج با دستگاه‌های اجرایی استقبال کرده است.

ارسال نظرات