۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۲۱۴۴۳
با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد

مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد
مازندران - مسؤول حجت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مسؤول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم، سپردن مسؤولیت به جوان‌ترها را نشانه شخصیت و کرامت دانست و گفت: امیدواریم شاهد سند تحول بنیادین در زمینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشیم.

وی ضمن تقدیر از حجت السلام یوسف پور به مراتب تدین، تعهد و مسؤولیت‌پذیری وی اشاره کرد و بیان داشت: سپردن مسؤولیت به جوان‌ترها نشانه شخصیت و کرامت است.

امام جمعه ساری با اشاره به جایگاه مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از این نهاد به عنوان یک مجموعه انقلابی یاد کرد و افزود: این شورا باید تبیین کننده آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این شورا نقش بسیار مؤثر و تعیین کننده ای در بزرگداشت های ملی و انقلابی کشورمان بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره جدید این شورا شاهد تحول بنیادین در این مجموعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به انتخاب طلبه ای جوان، مستعد و انقلابی در رأس این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: به طور حتم با این انتخاب شایسته شاهد رشد و تحول مناسبی در بدنه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی مازندران خواهیم بود.

امام جمعه ساری، حجت الاسلام اصغری را فردی شایسته با آینده ای درخشان برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی کرد و گفت: باید با یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند در راستای تبلیغ و تبیین صحیح آرمان های انقلابی گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اهمیت جهاد تبیین اشاره و نقش شورای هماهنگی انقلاب اسلامی را در این خصوص بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق جهاد تبیین بهره گرفته شود.

گفتنی است، در پایان ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات چندین ساله حجت الاسلام یوسف پور، حجت الاسلام علی اصغر اصغری به عنوان مسؤول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات