۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۱۵۳۶
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم:

مرحوم حجت الاسلام محفوظی شیفتگی عمیقی به ساحت قدسی اهل‌بیت داشت

مرحوم حجت الاسلام محفوظی شیفتگی عمیقی به ساحت قدسی اهل‌بیت داشت
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عرب محفوظی از اساتید حوزه را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عرب محفوظی از اساتید حوزه را تسلیت گفت که به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

امشب و در ابتدای جلسه شورای مدیران خبری را دریافت کردیم که هنوز باورش برایم سخت و تاثربرانگیز است و اشک و اندوه تمام وجودم را دربرگرفت.

در طول مدتی که توفیق همجواری و مصاحبت با این استاد عزیز و وارسته و مهذب و به معنای واقعی کلمه مربی را در جلسات شورا داشتم و ارادت و شیفتگی عمیق ایشان به ساحت قدسی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و خدمت عاشقانه و مخلصانه به طلاب و ریزه خواران امام عصر(عج) را مشاهده میکردم، خداوند را بخاطر وجود چنین انسانهای عالم و وارسته ای در حوزه مقدسه شکر می نمودم.

علو مقام و حشر ایشان با اولیای الهی را از درگاه احدیت خواستارم و امیدوارم خداوند منان و رحمان از خزانه غیبش این ضایعه را جبران نماید.

رضوان الله تعالی علیه و تغمده بغفرانه

به نمایندگی از مجموعه معصومیه این ضایعه و فقدان بزرگ را خدمت امام عصر علیه السلام و یکایک بزرگان و اساتید و طلاب و بویژه شاگردان و مستفیدان از محضر آن شخصیت گرانقدر تسلیت عرض میکنم.

ارسال نظرات