۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۲۱۶۴۵

اجلاسیه بزرگداشت بیش از هزار شهید اصناف استان قم برگزار می‌شود

اجلاسیه بزرگداشت بیش از هزار شهید اصناف استان قم برگزار می‌شود
مسئول کمیته شهدای اصناف و بازاریان کنگره ملی شهدای استان قم اعلام کرد: اجلاسیه بزرگداشت بیش از ۱۰۰۰ شهید اصناف استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حمید خرمی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در بحران‌ها و فتنه‌های سخت پس از پیروزی انقلاب و به ویژه دفاع مقدس، نقش اصناف غیر‌قابل انکار است، عنوان کرد: اصناف و بازاریان در پشتیبانی و کمک‌رسانی به رزمندگان، حمایت‌های مادی و معنوی و حتی حضور در عملیات‌های رزمی و خطوط مقدم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی گفت: اصناف و بازاریان، میراث‌دار نسلی متدیّن و انقلابی‌اند که در شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) از سال 42 وارد میدان مبارزه شدند؛ همچنین اصناف بودند که در شرایط سخت کرونا همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی، مأموریت انقلابی خود را انجام داده و به مردم آسیب دیده از این ویروس منحوس، کمک‌های معیشتی و درمانی ارائه کردند.

رئیس اتاق اصناف استان قم اظهار کرد: اصناف قم مفتخرند که با تقدیم بیش از هزار شهید گران‌مایه در راه اعتلای انقلاب اسلامی بیشترین نقش را ایفا نموده که در این میان صنف درودگران با 138، صنف درب و پنجره با 108 شهید و... بیشترین شهدا را داشته‌اند.

وی اعلام کرد: در کنار دیگر فعالیت‌های کمیته شهدای اصناف و بازاریان کنگره ملی شهدای استان قم، نخستین اجلاسیه بزرگداشت بیش از ۱۰۰۰ شهید اصناف استان قم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته شهدای اصناف و بازاریان کنگره شهدای قم تشریح کرد: این اجلاسیه با سخنران یکی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس، شعرخوانی صابر خراسانی، مجری‌گری علی امیدواریان، رونمایی از کتاب «من دایی محمد بی‌طرفانم» و تجلیل از خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه بزرگداشت بیش از هزار شهید اصناف استان قم، پنجشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات