۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۲۱۷۵۱
حجت الاسلام میرزایی در گفت‌وگو با رسا:

خواص و سلبریتی ها اظهارات نسنجیده خود را اصلاح کنند

خواص و سلبریتی ها اظهارات نسنجیده خود را اصلاح کنند
نماینده مجلس گفت: تعداد محدودی از سلبریتی ها در حوادث اخیر اظهارنظرهای نسنجیده داشتند که با روشن شدن ابعاد قضایا، باید موضع گیری های اشتباه را اصلاح کنند.

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم برخورد قاطع با لیدرها و سران اغتشاشات تأکید کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به قضات قوه قضاییه دستور دادند که احکام قاطع را برای اغتشاشگران صادر کنند، که این سیاست و تدبیر صحیح و بجایی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید مسؤولان و قوه قضاییه با اغتشاشگران و همچنین کسانی که از این آشوب ها حمایت کردند برخورد متناسب و قاطع داشته باشند تا اینکه وقتی برخی در میان مردم چهره شدند به اعلان بیانیه علیه مردم و نظام نپردازند.

وی بر لزوم جبران خواص و سلبریتی ها از اظهارات نسجیده خودشان در اغتشاشات تأکید و تصریح کرد: همان گونه رهبر معظم انقلاب فرمودند عمده هنرمندان و ورزشکاران وارد این میدان آشوب‌ها نشدند و خط و راه خودشان را با اغتشاشگران جدا کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه تعداد محدودی از سلبریتی ها اظهارنظرهای نسنجیده در حوادث اخیر داشتند که با توجه به روشن شدن تمام ابعاد قضایا، باید متوجه اشتباه خودشان شوند و موضع گیری های اشتباه خودشان را اصلاح کنند.

حجت الاسلام میرزایی با قدردانی از هنرمندانی که مواضع درستی در حوادث اخیر اتخاذ کردند، ابراز داشت: آقای علی نصیریان در این حوادث اخیر بیان کرد که اگر پدر خانواده تضعیف شود کل خانواده لطمه خواهد دید.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم الگو برداری ورزشکارانی که علیه نظام بیانیه دادند از بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه، تأکید کرد و گفت: اخیرا کریم بنزما بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه در مصاحبه‌ای گفته که ما مسلمان هستیم و حجاب برای دین ما یک اصل است، از این رو باید ورزشکارانی که مواضع نادرستی در این قضایای اخیر اتخاذ کردند، از همکار خود که جایگاه بالایی در فوتبال جهان دارد الگو بگیرند و اظهار نظرات خود را اصلاح کنند.

ارسال نظرات