۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۲۱۸۷۴
سردار سلامی مطرح کرد؛

آتش زدن سطل زباله؛ تمام قدرت آمریکا/ رژیم صهیونیستی، تکیه گاهی سست برای آل سعود

آتش زدن سطل زباله؛ تمام قدرت آمریکا/ رژیم صهیونیستی، تکیه گاهی سست برای آل سعود
فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان سعی کردند به اغتشاشات تنفس مصنوعی بدهند اما شکست خوردند و باید بدانند که دیگر در مسائل داخلی ما مداخله نکنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اجتماع بزرگ علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم (میثاق با ولایت) جهت تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران و نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و محکومیت اغتشاشات که در مصلای قدس قم اظهار داشت: آرزوی سعادت و توفیقات روزافزون برای فرزند گرامی رسول خدا و نائب امام عصر که پیشگام انقلاب بزرگ اسلامی و رهبر جانباز ما است که با دستان اباالفضلی خود پرچم این انقلاب بزرگ را بر دوش دارد و در مرکز رویدادهای سرنوشت ساز استوار و ثابت قدم ایستاده است، داریم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در قم و در اجتماع حوزویان، ادامه داد: ایام الله تجسم سرنوشت یک ملت هستند و امروز در این مقطع حساس شاهد یک جنگ احزاب جهانی علیه کشور ایران، نظام، ملت و انقلاب هستیم که همه امپراتوری های امروزی سیاسی و رسانه ای یکدست شدند و از لانه بیرون آمدند و علیه ملت ایران یکدست شدند؛ گرچه در باطن متفرق هستند اما ظاهرا مجتمع هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این بار استکبار با همان اشتباهات محاسباتی قبلی خود با این تصور که می تواند نظام اسلامی را به فروپاشی برساند تمام قوای میدانی و قوت سیاسی و استعداد عملیات روانی خود را به کار گرفت تا در یک وزن کشی تاریخی شکستی عظیم را تجربه کند؛ در این فتنه عظیم جهانی از نیویورک و لندن و ریاض تا شهرهای ما تلاش شد اسلام را از عرصه حاکمیت بر مدیریت تحولات منطقه و جهان خارج کنند.

سرلشکر سلامی در ادامه اظهار داشت: افق نگاه دشمن را هر لحظه رصد می کنیم و این بار هم دیدیم که همه غیظ فشرده و کینه های متراکم یکباره با عقده گشایی و انتقام جویی از نظام را به صحنه آوردند؛ اولین کسانی که در باتلاق دروغ پردازی ها و بزرگ نمایی های کودکانه گرفتار شدند خود دشمنان بودند زیرا توهمات غلط و آرزوهای دست نایافتنی داشتند.

وی با اشاره به عبرت های تاریخ صدر اسلام گفت: عبرت های حوادث زمان امام حسن مجتبی و ختم شدن آن به حادثه عاشورا برای ملت ما درس آموز است و می دانند فریب های دشمن در این مقطع به کجا ختم خواهد شد؛ دشمنان ما آمده بودند تا ملت ایران را از تاریخ و اعتقادات خود جدا کنند و او را در مقابل نظام قرار دهند اما کاملا شکست خوردند.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: انقلاب بزرگ شده و مرزهای خود را گسترش داده است و حیات سیاسی استکبار را تنگ کرده و از منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده است؛ عرصه های جهان اسلام به میدان جهاد علیه مستکبران تبدیل شده است و این واقعه برای آمریکا قابل تحمل نیست زیرا شکست های سنگینی خورده است و اولین آن پیروزی انقلاب و شکست رژیم پهلوی بود.

وی با اشاره به واقعه طبس اظهار داشت: هیمنه آمریکا پی در پی از ابتدای انقلاب شکست و با اینکه دشمن ما قدرتمند است اما تدبیری برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد؛ تکفیر یکی از حربه های استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی بود که آن هم شکست خورد و سرانجام تحریم را کلید زدند تا به فقیرسازی و تسلیم ملت ایران دامن بزنند اما نمی دانستند شرح صدر ملت چقدر است و غرب بار دیگر شکست خورد.

سردار سلامی با اشاره به تلاش استکبار برای محو کردن اسلام از صفحه جغرافیای جهان، تصریح کرد: پروژه دولت سازی آمریکا در افغانستان و عراق به شکست انجامید و هر چند موفق شد از نظر نظامی عراق را اشغال کند اما شاهکار انقلاب اسلامی این بود که توانست قدرت مانور سیاسی را از آمریکا در عراق بگیرد و آن را در پادگان محبوس کند و این شکوه تدبیری است که از حکمت سرچشمه می گیرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد: آتش زدن چند سطل زباله در خیابان در حال حاضر تمام قدرت آمریکا شده است؛ آمریکایی ها و اروپایی ها در ابتدای این فتنه چندان مداخله آشکار نمی کردند اما به مرور این شعله ها خوابید و اهداف شیطانی دشمن، خود را نشان داد؛ آمریکایی ها، فرانسوی ها، انگلیسی ها و سعودی ها وارد شدند تا بر اغتشاشات تنفس مصنوعی بدهند و این هم برای ملت عزیز ایران فتح مبین و پیروزی آشکار بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: تحریم ملت را هدف قرار داده بود و رئیس جمهور سابق آمریکا همه ملت ایران را تروریست می دانست و اجازه نمی داد دارو به ملت ایران برسد؛ جوانان ما ماهواره به فضا فرستادند و هواپیما، بالگرد، پهپاد و واکسن ساختند و نیازهای جامعه را به شکل خودکفا و مستقل فراهم کردند و به آن ها می گویم که به این راه ادامه بدهید.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن جوانانی که هنوز فریب خورده اند، اضافه کرد: ببینید چه کسی تصمیم گرفته است که بانوان سرزمین ما را از عفت و حیای همیشگی خود دور کند؛ جوانان ما بیاندیشند همان دشمنی که هیروشیما را با بمب اتم هدف قرار داد رسانه های خود را بسیج کرده است تا هویت جوانان ما را بگیرد؛ زنان جامعه ما عفیف هستند و در این چند روز که فضای کشف حجاب فراهم شد حجاب خود را حفظ کردند.

سرلشکر سلامی با خطاب قرار دادن دشمنان تصریح کرد: فصل تکثیر اباطیل شما تمام شده است و شما موقعیتی در مقابل ملت ایران ندارید؛ زنان ایران وارثان زینب و فاطمه زهرا بوده و تربیت کنندگان شهیدانی هستند که با دست خالی از برق شمشیر شما نترسیدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به آل سعود می گوییم که بسیار آسیب پذیر هستید و به تکیه گاه سستی مانند رژیم صهیونیستی تکیه کرده اید در حالی که آن ها در حال غروب هستند؛ آمریکایی ها و انگلیسی ها بدانند باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند؛ وقتی جنگ تحمیلی شروع شد با کلاشینکف جنگ را آغاز کردیم و وقتی تمام شد موشک 700 کیلومتری داشتیم.

ارسال نظرات