۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۹۹۳
امام جمعه سرپل ذهاب:

نبرد اراده ها از ابعاد تقابل آمریکا با نظام اسلامی است

نبرد اراده ها از ابعاد تقابل آمریکا با نظام اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آمریکا و اروپایی ها مدتی است که دور دوم جنگ اراده ها را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به دلایل تقابل ایران و آمریکا اظهارداشت: وقتی علت تقابل ایران و آمریکا بررسی می شود یکی از ابعاد تقابل بین دو کشور در ۴۳ سال گذشته نبرد اراده ها بوده است.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود : تمام تلاش غرب و جبهه صهیونیسم جهانی براین است که اراده خود را برای آن انقلابی تحمیل کند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی بارها طعم شکست های راهبردی را از ایران اسلامی چشیده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: در دور جدید تقابل ها که از سال ۱۳۹۶ آغاز شده فشار حداکثری و مهار حداکثری دو راهبرد اصلی دولت های دموکرات و جمهوری خواه آمریکا بوده و هرکدام با سناریوهای مختلفی اجرا شده و یا در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا در دور اول که فشار حداکثری است اقدامات مختلفی انجام داده ادامه داد: آمریکا فشار حداکثری را با خرابکاری امنیتی، ترور، حملات سایبری و توقیف نفتکش های ایرانی آغاز کرد به این امید که ایران اسلامی در پرونده هسته ای کوتاه بیاید اما به نتیجه ای نرسیدند.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: آمریکا و اروپایی ها مدتی است که دور دوم جنگ اراده ها را آغاز کرده اند و به دنبال یک فشار ترکیبی مشتمل بر خدشه وارد ساختن به اعتبار و آبروی جمهوری اسلامی ایران از طریق طرحهای توطئه ای مانند ترور، حکمرانی سایبری، ایجاد اغتشاش و تضعیف امنیت ملی کشور و ثبات زدایی و در نهایت فشار دیپلماتیک و سیاسی از طریق شورای حکام در آژانس بین المللی انرژی اتمی می باشند و می خواهند ایران اسلامی در زیر این فشارها حاضر به دادن امتیاز در مذاکرات هسته ای شود در حالیکه ایران اسلامی جایی برای عقب نشینی ندارد و مصرانه روی امتیازاتی که می خواهد ایستاده است.

حجت الاسلام فاطمی نسبت در ادامه با اشاره به رزمایش اقتدار سپاه پاسداران اذعان داشت: رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در شمال غرب کشور منطقه عمومی ارس پیام اقتدار ایران اسلامی و آمادگی نیروهای مسلح کشور برای جهانیان است.

وی افزود: ایران اسلامی برای امنیت کشور و دفاع از مرزهای خود با هیچکس تعارف ندارد و هیچ تغییری را در مرزهای همسایگان نخواهد پذیرفت و اجازه نخواهد داد که کشورهای همسایه به نقطه ای برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان در ادامه به هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: ورزش مایه سلامتی و تندرستی است که امیدواریم مسئولین شهرستان زیرساخت های لازم برای ورزش جوانان و نوجوانان را فراهم کرده و مشکلات پیش روی ورزشکاران را با اقدامات موثری و مفید رفع نمایند./1400/

ارسال نظرات