۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۲۲۲۲۸
همزمان با ایام معصومیه؛

مسابقه ملی «در پی آفتاب» برگزار می شود

مسابقه ملی «در پی آفتاب» برگزار می شود
مسابقه ملی «در پی آفتاب» با بهره‌مندی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی با موضوع «آشنایی با شخصیت حضرت معصومه(س)» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای شخصیت شناسی و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها به نسل جوان مسابقه ملی «در پی آفتاب» را با هدف آموزشی و ترویجی در بستر فضای مجازی برگزار می کند.

در این مسابقه که به صورت آفلاین در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ابعاد شخصیتی و سیره حضرت معصومه سلام الله علیها را در قالب محتوا دوره آموزشی «آشنایی با ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها» برای عموم علاقه مندان تبیین کرده و علاقه مندان با مشاهده محتوا و پاسخ به سوالات می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

آزمون کتبی این مسابقه همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها ۹ آذر ماه برگزار خواهد شد.

به ۲۰نفر از برگزیدگان در این مسابقه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها جوایز تبرکی اهدا می شود.

محتوای مربوط به دوره آموزشی «آشنایی با شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها» از ابتدای سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم در سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) بارگذاری خواهد شد و بارگذاری محتوا تا سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه دارد.

اولین محتوای بارگذاری شده در سایت مرکز برای شرکت در این پویش ملی مربوط به آشنایی با ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه باید به آدرس Qhkarimeh.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) همچنین همزمان با ایام معصومیه پویش ملی« فرشتگان حجاب» را نیز ویژه دختران گروه سنی کودک و نوجوان با محوریت آیات قرآنی حجاب برگزار می کند.

ارسال نظرات