۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۲۲۲۹۳
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

توطئه امروز دشمن ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه است

توطئه امروز دشمن ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه است
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه توطئه دشمن ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه است، گفت: دشمن بداند جوانان و نوجوانان بیدارند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاسدار شهید «رضا خانی چگنی»، در خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: استان لرستان 6 هزار و ۵۴۸ شهید والامقام در راه دفاع ایران و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جایگاه رفیع شهدا افزود: راه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ادامه خواهد داشت.

وی عنوان داشت: شهدا با محبت مضاعف خود در دفاع از ایران اسلامی، زنان و دختران این سرزمین و در راستای اتحاد و انسجام در مقابل تبهکاران و تجزیه طلبان ایستاده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمسن شاهرخی به توطئه دشمن در راستای ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه و بی اعتماد کردن مردم و جوانان نسبت به دلسوزان نظام، تصریح کرد: دشمنان بدانند جوانان و نوجوانان این سرزمین بیدارند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

وی بیان کرد: دشمن می خواهد جوانان از کانون‌ها و مراکز دینی و ارزش های اسلامی و انقلاب فاصل بگیرند، راه مقابله با این توطئه های هوشیاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: لرستان در همه دوران‌ها حامی نظام بوده و خواهد بود و تقدیم 6 هزار و 548 شهید استان گواه این امر است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات