۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۲۳۸۵

معرفی کتاب‌های فاطمی در صفحه مجازی کتابخانه آستان قم

معرفی کتاب‌های فاطمی در صفحه مجازی کتابخانه آستان قم
کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ایام معصومیه کتاب های فاطمی و مرتبط با شخصیت و سیره ایشان را در بستر فضای مجازی معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با ایام معصومیه کتاب های فاطمی مرتبط با سیره و شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت روزانه در کانال کتابخانه آستان مقدس بانوی کرامت معرفی می شود.

علاقه مندان با عضویت در این کانال می توانند منابع مرتبط با سیره و شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها را از کانال دریافت کنند.

کانال کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیش از ۲ هزار عضو برنامه های کتابخانه و اطلاعات مربوط به منابع و مخازن موجود در کتابخانه را به عنوان یکی از بزرگترین کتابخانه های ایران و شهر قم در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

ثبت نام پذیرش اعضای جدید کتابخانه در سال جاری از ابتدای مرداد ماه به صورت اینترنتی در تمامی مقاطع تحصیلی آغاز شده و افراد دارای کارنامه پایان تحصیلی سال یازدهم و دوازدهم، مقطع کاردانی و بالاتر و حوزویان سطح یک و بالاتر در کتابخانه عضو شده‌اند.

همچنین کتابخانه آستان مقدس بانوی کرامت در راستای افزایش رفاه مراجعان اقدام به راه اندازی بوفه کرده است.

دسترسی مراجعان و محققان به وای فای رایگان در راستای انجام امور پژوهشی از دیگر خدمات کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به پژوهشگران است.

در حال حاضر ظرفیت ثبت نام در تمامی مقاطع کتابخانه تکمیل شده است و در حال حاضر ثبت نام دانشجویان مقطع ارشد به بالا و حوزویان سطح دو و بالاتر به صورت موقت یک ماهه صورت می‌گیرد.

اضافه بر این کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ایام معصومیه در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها در قالب کتابخانه سیار شبستان برنامه های فرهنگی و کتابخوانی برای زائران و مجاوران ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله می توانند با عضویت در کانال کتابخانه به آدرس haramqom-lib@ از برنامه های فرهنگی کتابخانه برای پژوهشگران و اعضا در روزهای مختلف هفته و مناسبت های مختلف کسب اطلاع کنند.

ارسال نظرات