۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۲۲۴۱۴
بیانیه مدرسه علمیه معصومیه؛

عوامل مستقیم و غیر مستقیم حمله وحشیانه به زائران شاهچراغ را مجازات کنید

عوامل مستقیم و غیر مستقیم حمله وحشیانه به زائران شاهچراغ را مجازات کنید
بسیج مدرسه معصومیه قم در واکنش به عملیات تروریستی حرم شاهچراغ بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بسیج مدرسه معصومیه قم در واکنش به عملیات تروریستی حرم شاه چراغ بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه بسیج مدرسه معصومیه قم در واکنش به عملیات تروریستی حرم شاه چراغ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عملیات تروریستی شاه چراغ و شهادت و مجروح شدن مظلومانه جمعی از زائران و نمازگزاران این حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز، قلب یکایک مردم مسلمان کشورمان را فشرد و جریحه دار ساخت.

این اقدام ددمنشانه در شیراز و آنچه در زاهدان اتفاق افتاد نشان داد چقدر دشمنان این کشور و مردم، در اوج رذالت و خباثت و ذلت قرار دارند که به وحشیانه ترین شکل ممکن، پیر و جوان و زن و کودک بی دفاع را به رگبار می بندند و به خاک و خون می کشند و هیچ خط قرمز اخلاقی و انسانی جهت عقده گشایی بر همه اقوام و مذاهب ملت مسلمان ایران برای خود قائل نیستند و در تلاش هستند علاوه بر ایجاد نا امنی، فتنه مذهبی به پا نمایند.

این حادثه تروریستی و نیز هتک حرمت به مقدسات و نوامیس مردم و فحاشی ها و وحشی گری هایی که در داخل کشور اتفاق افتاد به همراه تلاش ها و تجمع ها و موضع گیری های عناصر تجزیه طلب و تروریست و ضد انقلاب با حمایت آمریکا در خارج از کشور، نشانه انفعال آنان و عقده هایی است که بخاطر سیلی های مکرر و پیشرفت های بی وقفه و چشمگیر ملت ایران در جان پلیدشان جمع شده است و مایه رسوا سازی ماهیت حقیقی این جریان شوم و شیطانی می باشد، جریانی که مانند گرگهای گرسنه و وحشی، انتظار تکه پاره کردن مام وطن و میهن اسلامی ما را می کشند اما این آرزو را به مدد الهی به گور خواهند برد.

در پایان بسیج مدرسه معصومیه قم ضمن محکومیت قاطع این حمله تروریستی، اولا از مراجع قضایی در خواست می نماید عوامل مستقیم و غیر مستقیم این حمله وحشیانه را مجازات نموده و ثانیا از نیروهای نظامی مقتدر کشورمان درخواست می کند با شناسایی سازمان های تروریستی پشت صحنه، به آنها امان نداده و مقرهای پلید آنان را در هم بکوبد.

از خدای سبحان برای شهدای مظلوم این حمله تروریستی طلب علو درجات و برای مجروحان طلب شفای عاجل داریم و ایمان داریم خون پاک این شهدای عزیز و بی گناه دامان تروریست های مزدور و صاحبان خبیث آنها را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنان را غرق خواهد کرد، ان شاء الله.

بسیج مدرسه معصومیه قم

چهارم آبان ماه 1401

ارسال نظرات