۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۲۲۴۳۰
سرلشکر باقری در پیامی:

امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم خط قرمز نیروهای مسلح است

امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم خط قرمز نیروهای مسلح است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تصریح کرد: اغتشاشگران و فریب خوردگان که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت مردم ایران خط قرمز نیروهای مسلح است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَالمُنافِقینَ وَاغلُظ عَلَیهِم ۚ وَمَأواهُم جَهَنَّمُ ۖ وَبِئسَ المَصیرُ

ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت بگیر! جایگاهشان جهنم است؛ و چه بد سرنوشتی دارند!

بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری - عربی - غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آیین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می باشد.

ارسال نظرات