۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۲۲۴۵۴
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در گفت‌وگو با رسا:

پاسخ قاطع به بسترسازان حادثه تروریستی شیراز خواست ملت از مسئولان است

پاسخ قاطع به بسترسازان حادثه تروریستی شیراز خواست ملت از مسئولان است
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: پاسخ قاطع به دشمنان هتاک و برخورد با بسترسازان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواسته ملت ایران از مسئولین می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت حادثه تروریستی هتک حرمت حرم مطهر احمدبن موسی(ع) اظهار داشت: آنچه که از این حرکت زشت و زبون مشهود و مشخص است، دشمنی و توطئه دشمنان قسم خورده کشورمان بویژه آمریکا جنایتکار و اسرائل منحوس می‌باشد که تمام توان خود را برای تضعیف و ضربه زدن به اقتدار، امنیت و وحدت جامعه بکار بسته‌اند و با تمامی داشته‌های خود بصورت آشکار به میدان مقابله با نظام و جامعه اسلامی ورود پیدا کرده‌اند که هوشیاری و فهم حوادث رخ داده در این برهه، امری لازم و ضروری است.

وی در ادامه افزود: حوادث اخیر در ابعاد داخلی و خارجی نشان داد که توطئه جبهه استکبار، همان نقشه‌های شیطانیِ تهدید، تحریم و ترور می‌باشد تا جنگی ترکیبی را علیه ملت مؤمن و مقاوم ایران اسلامی به اجرا گذارند و از طرفی فریبکاری و ادعاهای پوچ معاندین که سال ها است تکرار می‌کنند و در امپراطوری رسانه‌ای خود به نمایش گذاشته‌اند را آشکارتر از همیشه کرد.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین قم ابراز کرد: آنچه مهمتر به نظر می‌رسد، ارتباط حوادثی مانند حادثه تروریستی شیراز با اتفاقات و اغتشاشات اخیر است که نماینگر نقشه‌های شوم و متحد شدن جبهه‌ی کفر و نفاق برای برهم زدن نظم اجتماعی و نظام مدیریتی کشور و بطور کلی امنیت کشور و جامعه است.

وی در ادامه افزود: ناآرام جلوه دادن کشور و نارواگویی مزدورانی که در رسانه‌های وابسته به کشورهای مروّج خشونت و موسسین داعش می‌باشند و فریب‌خوردگانی که مجری این توطئه‌ها هستند، دنائت و رذالت این گروه از ابلیسان در شمایل انسان! را بیش از پیش نشان می‌دهد که به صورتی منفعلانه دست به انتحار می‌زنند تا بتوانند راهی برای کسب آبرو خود پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به ضرورت شناخت دشمنان و نقشه‌های آنان بیان داشت: دشمنان اسلام و ایران، شقاوت و دشمنی خود را در بالاترین سطح به میدان آورده‌اند و از زمره‌ منافقان و مدعیان و مزوران، خارج و دشمنانی پیدا هستند که مستقیم وارد نبرد با ملت عزیز ایران شده‌اند.

وی در ادامه افزود: اینک سوالی پیش می‌آید  این است که در مقابل چنین دشمنی، وظيفه و تکلیف چیست؟ واضح است که ابتدا باید عمق دشمنی دشمن و اهداف او را شناخت که تجربه نشان داده است ملت بصیر ایران دشمنان خود را خوب می‌شناسند و در زمان لازم پاسخ قاطع خود را خواهند داد تا اردوگاه دشمنان را با شکستی سنگین روبرو کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به این که پاسخ قاطع به دشمنان هتاک و برخورد با بسترسازان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواسته ملت ایران از مسئولین می‌باشد اظهار داشت: برخورد قاطع با دشمنانی که حدود انسانیت را زیر پا می‌گذارند و حریم شرع و قانون را شکسته و زیارتگاه و عبادتگاه مؤمنان را به قتلگاه آنان تبديل می‌کنند و نیز با عاملانی که بسترساز اغتشاش در کشور می‌باشند، خواسته‌ای همگانی است تا پاسخی محکم باشد برای کسانی که عبور از خطوط قرمز را برای خود عادی‌انگاری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی افزود: تبعيت و پیروی از سخنان و فرامین حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در تمام وقایع، امری لازم و واجب است و در هنگام حوادث و وقایعی که دشمنان برای ملت و مملکت فتنه‌‌انگیزی و خطرآفرینی می‌کنند، تأکیدی مضاعف دارد تا با درایت الهی معظم‌له و اطاعت ملت مؤمن و انقلابی ایران، سلامت جامعه و صلابت کشور همچنان برقرار و پرچم اقتدار ملی و اسلامی کشورمان برای همیشه بر افراشته بماند.

ارسال نظرات