۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۲۲۴۶۰
به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم حضرت معصومه انجام شد؛

تولید بیش از ۱۰۰ محتوای رسانه‌ای ویژه ایام معصومیه

تولید بیش از ۱۰۰ محتوای رسانه‌ای ویژه ایام معصومیه
اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهربانوی کرامت برای ایام معصومیه بیش از 100 کلیپ، نماهنگ، عکس نوشت، استوری موشن با موضوع معصومه شناسی برای پخش از فضای مجازی تولید کرده است

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، واحد فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت در ایام معصومیه اقدام به تولید کلیپ، نماهنگ، عکس نوشت، استوری موشن و پادکست با موضوع معصومه شناسی برای پخش از فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت کرده است.

به مناسبت ایام معصومیه تولید ۲ نماهنگ در دستور کار قرار گرفته است که یک نماهنگ با عنوان «باران» با صدای سجاد محمدی در حرم مطهر تصویربرداری و تولید شده و نماهنگ دوم نیز با عنوان «سلام بانو» در روزهای آینده با صدای محمدحسین پویانفر برای پخش در سالروز رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت تولید خواهد شد.

همچنین ۳ برنامه تولیدی با عنوان «خدمت به نیابت» با حضور کارشناسان مطرح مذهبی کشور در حرم مطهر تولید شده است که در ایام رحلت بانوی کرامت در فضای مجازی این آستان مقدس پخش خواهد شد.

علاوه بر مواردی که عنوان شد بیش از ۱۰۰ عکس نوشت، استوری موشن، پادکست و کلیپ با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها برای پخش در فضای مجازی آستان مقدس فاطمی تولید شده است.

ارسال نظرات