۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۲۲۴۷۰

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی شهادت جمعی از هموطنان در شیراز

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی شهادت جمعی از هموطنان در شیراز
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی شهادت جمعی از مردم مظلوم در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

(خَتَمَ ٱللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمۡ وَعَلَىٰ سَمۡعِهِمۡۖ وَعَلَىٰٓ أَبۡصَٰرِهِمۡ غِشَٰوَةٞۖ وَلَهُمۡ عَذَابٌ عَظِيمٞ)
سوره بقره/آیه ۷

(خداوند بر دلها و گوش هایشان مهر زد و پرده بر چشم هایشان افکند و عذابی سخت برای آنان خواهد بود)

بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی و عوامل صهیونیست نمایان شد؛ و دستشان بخون پاک مردم بی گناه و بی دفاع آغشته شد.

کینه و دشمنی تبهکاران از هوشیاری ملت ایران در انزجار و عدم همراهی با آشوبگران و اغتشاشگران خودش را در هتک حرمت حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم «علیهما السلام» در شهر شیراز و شهادت و مجروح ساختن تعدادی از زائران بارگاه نورانی بدست پلیدترین افراد در عملیات تروریستی نشان داد.

البته این تجربه شکست خورده دشمنان؛ مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نشده؛ بلکه عزم و اراده ها را برای رسیدن به قله های فتح و پیروزی با پیروی عملی از راه و روش مقام معظم رهبری « دامت برکاته» مصمم تر می کند.

بدیهی‌ است سازمان های امنیتی و انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات نسبت به شناسایی طراحان؛ عاملان؛ و آمران داخلی و خارجی این جنایت تلخ و اندوهبار در اسرع وقت اقدام نموده؛ و دستگاه های قضایی چنین افراد و باند های خبیث را به اشد مجازات برسانند.

انتظار می‌رود دستگاه قضایی پس از سپری شدن حدود چهل روز از دستگیری آشوبگرانی که خسارت مالی و جانی به مردم وارد کردند؛ محاکمه آنان را آغاز نماید؛ و اطلاع‌رسانی لازم به امت حزب‌الله صورت پذیرد.

در همین راستا؛ با توجه به ارسال نامه های متعدد و یادآوری های شفاهی مکرر؛ مقتضی است؛ استاندار محترم استان لرستان و رئیس شورای تامین با همکاری سازمان های امنیتی و انتظامی؛ نسبت به تامین امنیت کامل اماکن مهم مذهبی و دینی و حساس استان اقدام لازم را به عمل آورند.

از طرف مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت؛ از خداوند متعال سلامتی برای مجروحان این حادثه غمناک و علوّ درجات برای شهدای عزیز و صبر و شکیبایی را برای خانواده ها و بازماندگان درخواست می کنم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات