۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۲۲۶۲۹

بیانیه علمای مشهد در محکومیت اقدام تروریستی شیراز

بیانیه علمای مشهد در محکومیت اقدام تروریستی شیراز
عدادی از علمای شریف مشهد مقدس در محکومیت حادثه تروریستی شیراز بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، بیانیه تعدادی از علمای شریف مشهد مقدس در محکومیت حادثه تروریستی شیراز منتشر شد و در آن علمای بزرگوار مشهد از مردم این شهر خواستار حضور همگانی در بدرقه شهدای حادثه تروریستی اخیر شدند.

شهادت جمعی از هم وطنان عزیز و متوسلین زائر حرم فرزند رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، حضرت احمد بن موسی علیهما السلام و برادر بزرگوار حضرت رضا علیه آلاف التحیة والثنا ولی نعمت ما مردم خراسان، به دست عامل جنایتکار کوردل به منظور تفرقه در بین اقوام این کشور انجام گرفت و با کشتن جمعی بیگناه و حتی زنان و اطفال معصوم، وحشت و سبعیت خود را به جهانیان ثابت کردند، دل هر انسانی را سخت به درد آورده و لعنت و نفرین همگان را برانگیخته است.

پیکر این عزیزان از شیراز به رسم توسل و وداع به حرم مطهر امام رئوف حضرت مولا علی بن موسی الرضا منتقل شده و بر دوش مردم شریف ما تشییع می شود.

انتظار است که همشهریان محترم به منظور تسلیت و اظهار همدردی با خانواده های شهدا و ابراز انزجار از این عمل وحشیانه و عرض ارادت به ساحت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در این مراسم حضور باشکوه داشته باشند.

شهدای حادثه تروریستی شیراز در مرقد امام رضا طواف داده می شوند

ارسال نظرات