۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۲۲۶۶۱
نماینده کلیمیان در مجلس:

جامعه ایرانیان کلیمی با ایجاد هرگونه ناآرامی مخالف است

جامعه ایرانیان کلیمی با ایجاد هرگونه ناآرامی مخالف است
نماینده کلیمیان در مجلس گفت: جامعه ایرانیان کلیمی با ایجاد هرگونه ناآرامی و خدشه به وحدت ملت، مخالف است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همایون سامه یح نجف‌آبادی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای جنابت تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)، گفت: جامعه کلیمیان ایران از همان لحظات اولیه اعلام خبر با تاثر فراوان این جنایت هولناک را محکوم کرده، خصوصا کلیمیان شیرازی که برای این مکان احترام خاصی قائل هستند در همدردی با برداران و خواهران مسلمان خود به سوگ نشستند.

وی افزود:‌ در این ایام حساس که میهن عزیزمان دستخوش ناآرامی‌هایی شده و دشمنان از تجعمات اعتراض‌آمیز برخی از جوانان کشور سوء‌استفاده کرده و در مواردی آن را به اغتشاش و خسارت مادی و جانی آلوده ساخته‌اند، متاسفانه جمعی بی‌گناه از میان مردم و نیروهای پاسدار امنیت جان خود را از دست دادند که موجب جریحه‌ دار شدن احساست ملت گردید. من  به نمایندگی از ایرانیان کلیمی تسلیت قلبی خود را بازمندگان ایشان اعلام می‌دارم.

سامه یح نجف‌آبادی ادامه داد: به عنوان عضوی از خانه ملت به برخی از جوانان معترض توصیه می‌کنم که تحت تاثیر رسانه‌های معاند و تبلیغات سوء دشمنان این مرز و بوم قرار نگیرند، چرا که امنیت و جان ارزشمند شما را هدف دسیسه‌ها و اهداف پلید خود قرار داده‌اندو مطمئن باشید که بسیاری از سازمان‌های جاسوسی فقط برای حفظ منافع خود در صدد هستند که با دامن زدن به تشنجات و مخدوش کردن امنیت و تمامیت ارضی کشور به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) نمونه‌ای از جنایات دشمنان کشور و ملت ایران بود که با فرصت‌طلبی از ناآرامی‌های پراکنده سعی در ایجاد وحشت و ناآمیدی در میان اقشار ملت داشتند که البته با هوشیاری مردم و مدافعان امنیت حاصلی برای آنها در پی نداشت جز آنکه موجب انسجام ملت عزیز گردید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: به عنوان نمایندگان ملت توجه داریم که برهم خوردن نظم جامعه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در پی خواهد داشت و برخلاف القائات رسانه‌های معاند حمایت دولت‌های غربی مانند آمریکا نه برای دلسوزی بلکه برای منافع شوم خود بوده و اعتماد کردن به آنها و یا امید بستن به امضاء توافق برجام از سوی دولتی که بر آتش تشنجات می‌دمد بی‌حاصل خواهد بود.

سامه یح نجف آبادی، ادامه داد: از آحاد ملت ایران درخواست دارم با حفظ آرامش و هوشیاری خود هدف نقشه‌های شوم دشمنان قرار نگیرند و مشکلات خود را در فضای گفت‌وگو و از مجاری قانونی و با پرهیز از خشونت پیگیری نمایند و مطمئن باشند که نمایندگان ملت و وزیران دولت خدمتگذار نیز جهت رفع مسائل، نهایت تلاش و همیاری خود را خواهند داشت.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا با ایجاد تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه مردم ما بزرگترین خیانت ضد بشری را علیه ایرانیان اعمال نموده و تنها راه خنثی کردن این توطئه‌ها وحدت و همدلی است. جامعه ایرانیان کلیمی ضمن ابراز وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری با افتخار اعلام می‌کند که با ایجاد هرگونه تشنج و ناآرامی و خدشه به وحدت ملت شدیدا مخالف است و در این میان تجمع عده‌ای قلیل از صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی را در حمایت از اغتشاش و اغتشاشگران به شدت محکوم می‌کنیم. به سردمداران این رژیم توصیه می‌کنم به جای انجام این رفتار بیهوده به فکر حل مشکلات متعدد خود باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: جامعه کلیمیان ایران ضمن اعلام برائت از این خودفروختگان اعلام می‌دارد که هدف این وطن‌فروشان صهیونیست، ایجاد خلل در وحدت ملت ایران است و مطمئنا روزی می‌رسد که تمامی دشمنان مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی از توطئه‌های مایوس شده و قطعا به سزای اعمال شوم خود می‌رسند.

ارسال نظرات