۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۲۲۸۱۰
یادداشت؛

در حاشیه اعلام همبستگی داعش با اغتشاشگران

در حاشیه اعلام همبستگی داعش با اغتشاشگران
حادثه شاهچراغ نشان داد فضای آشوب و اغتشاش فرش قرمز را مقابل تجزیه طلبان و داعش مسلکان داخلی و خارجی پهن و بستر تشدید بحران در شهرهای ایران را فراهم می کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با پذیرش جنایت هولناک و کشتار وحشیانه زنان و کودکان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی  شاهچراغ علیه‌السلام توسط گروهک تروریستی داعش در نشریه «النباء» به عنوان ارگان رسانه‌ای داعش، و پیوند دادن این حادثه تروریستی با اغتشاشات اخیر از سوی این گروهک وحشی، ماهیت واقعی اغتشاشگران بیش از پیش آشکار گردید. در حاشیه این جنایت هولناک توجه به نکاتی حائز اهمیت است:

1.برخی اتفاقات روی داده در ایام منتهی به این حادثه تروریستی به گونه ای رقم خورد که حاکی از نوعی هماهنگی اغتشاشگران با گروهک خونخوار داعش است. پنج روز قبل از وقوع حمله تروریستی و به خاک و خون کشیدن زائران و نمازگزاران در حرم شاه چراغ، در 30 مهرماه 1401 در یکی از دانشگاه های کشور، و در ادامه خویشتن داری مسئولان امنیتی در برابر هتک حرمتها و فحاشی های برخی از این اوباش دانشجونما، این جماعت گستاخی را به حدی رساندند که در شعارهای خود تهدید کردند به سمت مبارزه مسلحانه پیش خواهند رفت. در همین حال برخی سلبریتی های وطن فروش نیز با انتشار پست های تحریک کننده و ضد امنیتی، مردم را به جنگ مسلحانه و خیابانی تشویق می کنند. از سوی دیگر در روزهای منتهی به این حادثه خونین چندین محموله سلاح و مهمات جنگی در نقاط مختلف کشور به ویژه شهرها و مناطق مرزی کشف و ضبط می شود. در همین احوال برخی شبکه های مجازی حامی اغتشاش خبر از کشتاری قریب الوقوع و انتساب آن به نظام جمهوری اسلامی، اذهان عمومی را برای وقوع یک حادثه خونین آماده می کنند... مجموع این شواهد حاکی از تلاش هماهنگ این جماعت برای گرفتن انتقام از مردم مومن و انقلابی است که حاضر نشدند با اوباش اغتشاشگر همراهی کنند.

2. این حادثه تلخ نشان داد فضای آشوب و اغتشاش فرش قرمز را مقابل تجزیه طلبان و داعش مسلکان داخلی و خارجی پهن و بستر تشدید بحران در شهرهای ایران فراهم می کند. نکته قابل تامل در این رابطه این است که ساعاتی قبل از این حمله‌ تروریستی در برخی از نقاط شهر شیراز و برخی مناطق دیگر، اغتشاشگران شروع به آشوب نموده و نیروهای امنیتی را به خود مشغول نموده بودند. در واقع اغتشاشگران قبل از حمله تروریستی حواس نیروی امنیتی را به اقدامات خرابکارانه و ایزایی خودشان مشغول کرده بودند تا تروریست های داعشی با خیال راحت به کشتار مردم بی دفاع مشغول شوند.

3. درست ساعاتی پس از حمله تروریستی داعش به شیراز توسط شبکه داعشی- سعودی اینترنشنال اعلام شد ایران باید مثل یمن و سودان شود! این خبر که پیش از این نیز بارها توسط این شبکه و حامیان داخلی و خارجی آن مورد تاکید قرار گرفته بود، حاکی از عمق کینه دشمنان خارجی و داخلی نظام علیه ملت ایران است.

4. مجموعه اتفاقات فوق نشان می دهد ملت ایران با دشمنانی خونریز، بی منطق و وحشی مواجه است که برای رسیدن به اهداف پلید خود از هر جنایتی دریغ نخواهند کرد. در این میان برخی فریب خوردگان جاهل یا معاند داخلی نیز خواسته یا ناخواسته دشمن را در رسیدن به مقاصد شومش همراهی نموده و امنیت کشور را به مخاطره انداخته اند. در این شرایط وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان امنیتی کشور قرار دارد. مسلما ادامه سیاست مواجهه نرم همراه با رافت نسبت به اغتشاشگران، ظلم به ملت بوده، امنیت کشور را در معرض خطر قرار داده و خون های بیشتری از مردم مظلوم ایران را به زمین خواهد ریخت. از این پس باید با قاطعیت و اقتدار با مخلان امنیت کشور و کسانی که فضای کشور و دانشگاهها را صحنه عربده کشی، فحاشی ناموسی و قداره بندی کرده اند برخورد کرد.

ارسال نظرات