۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۲۲۸۱۲

کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در پایتخت

کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در پایتخت
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان حرفه‌ای پس از خرید کالا از جنوب و شرق کشور، آن‌ها را تحت پوشش محموله‌های دامی به انبار‌ها و بارانداز‌های محدوده شهر ری انتقال تا در فرصت مناسب به بازار عرضه کنند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و با تایید صحت اخبار‌های دریافتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی به افزایش گشت زنی‌های انتظامی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: کنترل تردد خودرو‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته کارآگاهان به یک دستگاه خودروی کامیون حامل علوفه و خوراک دام در محدوده "شادآباد" تهران مشکوک و دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در بررسی‌های بیشتر از داخل این خودرو ۲۹ دستگاه تلویزیون، ۲۷۸ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۱۳ دستگاه اتو، ۲۲ هزار و ۴۶۰ عدد ظروف آشپزخانه، ۱۰ دستگاه رادیاتور برقی، ۲۴ دستگاه کولر شارژی کوچک، ۲ دستگاه جاروبرقی، ۷۵ عدد لوازم جانبی رایانه، ۱۸ هزار و ۴۵۵ ابزار آلات دستی، ۱۰ عدد دیگ صنعتی، ۴۰ کیلوگرم پودر فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرگی کشف شد.

این مقام انتظامی به دستگیری راننده خودرو در این عملیات پلیسی و اعتراف وی به حمل کالای قاچاق اشاره کرد و ابراز داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات