۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۲۲۸۲۷
متولی مدرسه آیت‌الله مجتهدی مطرح کرد؛

شهید علی‌وردی؛ طلبه ای که به قتل صبر شهید شد

شهید علی‌وردی؛ طلبه ای که به قتل صبر شهید شد
حجت الاسلام حسینی گفت: شهید علی‌وردی را به قتل صبر کشتند، ولی متأسفانه شاهد سکوت عجیبی از طرف جریان های سیاسی در محکومیت این امر اسفناک هستیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میر هاشم حسینی در مراسم گرامیداشت طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی که در مدرسه علمیه کرمانی ها در قم برگزار شد، گفت: سبک زندگی برخی از افراد جامعه را به جایی می کشاند که وجودشان منشأ برکت و نجات و آرامش در جامعه می باشد و این ها در این زندگی دنیوی اوج می گیرند و به جایی میرسند که دنیا ظرفیت وجودی برکات آنان را ندارند و خدا خریدار آنها است؛ وقتی به این مقام می رسند اموات نیستند بلکه برکات وجودی آنها بیشتر می شوند و اثرگذار خواهند بود.

متولی مدرسه آیت‌الله مجتهدی در ادامه گفت: نقطه مقابل کسانی هستند که زندگی آنها با گناه همراه شده است و وقتی از دنیا میروند منشأ وجودی آنها ضرر شر خواهد بود.

حجت الاسلام میر هاشم حسینی ادامه داد: خدا برای شهدا رزق و روزی را قرار می دهد و در دوجا شاد هستند، اولی برای آن چیزی که خدا برای آنان اعطا کرده است و شادی دیگر برای کسانی هستند که می بینند در مقابل انحرافات ایستادگی می کنند و به آنان ملحق می شوند.

وی گفت: شهید علی‌وردی همیشه در مشکلات اجتماعی جامعه همچون زلزله و سیل حضور داشت لذا باید آگاهی داشته باشیم گاهی جامعه آنقدر سقوط می کند و در راستای آن رسانه ها حقایق را وارونه جلوه می دهند لذا جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

حجت الاسلام میر هاشم حسینی گفت: در جریان اغتشاشات مردم می گفتند با حضور افراد متدین در راستای برخورد با اغتشاشات درآرامش هستیم و در صورت نبود آنان جای تحرکات افراد خبیث باز خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث تاریخی در صدر اسلام خاطرنشان ساخت: عده ای خدمت حضرت علی علیه السلام آمدند و گفتند: در طول خلافت شما جنگ های متعددی صورت گرفته است و نیاز است ما در آرامش باشیم و از این جنگ ها خسته شده ایم و می‌خواهیم صلح کنیم حضرت فرمودند: اگر به دنبال آرامش هستید باید مشکلات و مصائب را تحمل کنید، اما متاسفانه فریب رسانه ای دشمن را خوردند و سرانجام امثال عمر و عاص ها کاری کردند که حضرت علی(ع) به شهادت برسند و جریان بنی امیه و یزید صفت ها و حجاج ها به حکومت برسند که هیچ رحمی در مقابل مردم نداشتند.

وی گفت: شهید علیوردی را به قتل صبر شهید کردند به معنی کشتن با شکنجه کسی در حال دستگیری و حبس است که نتواند به هیچ‌وجه از خود دفاع کند، ولی متاسفانه شاهد سکوت عجیبی از طرف جریان های سیاسی در محکومیت این امر اسفناک هستیم که یک طلبه و بسیجی را شهید کردند که این امر در حال تکرار است.

حجت الاسلام میر هاشم حسینی ابراز داشت: در مقابل جریان اهل بیت و مقاومت جریانی شکل گرفته است که زن را همچون کالا می بینند و این نکته خود بدترین دیکتاتوری می باشد، لذا باید در نظام تحصیلی فرزندانمان در مدارس و دانشگاه ها تامل داشته باشیم که چرا این نگاه بر گرفته از غرب و افسارگسیخته در فرایند آموزشی آنان قد علم کرده است و در ادامه رسانه های غربی با اخبار و اطلاعات غلط همه گونه رخ دادهای جامعه را وارونه جلوه می دهند تا این قشر تحصیل کرده را در مقابل مردم قرار دهند.

وی گفت: کشورهای غربی در معضل تورم و کمبود سوخت قرار دارند بخاطر سرمای زمستان کل دنیا را بهم ریخته اند، لذا نباید فریب رسانه های معاند و همسو با آنان را بخوریم و راهی جز جهاد تبیین در مقابل پاسخگویی به این چنین شبهات وجود ندارد.

حجت الاسلام میر هاشم حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: این شهید همواره در صدر کمک مومنانه بود و خون شهید باید برای جهاد تببین باشد و به حول مبارک وجود رهبر عزیزمان می توان کارهای بزرگی انجام داد و باید فهمید مشکل دشمنان جمهوری اسلامی، ایرانی قوی است و در افکار و برنامه های آنان در هیچ جای دهکده جهانی نباید ایرانی قوی وجود داشته باشد.

ارسال نظرات