۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۲۲۸۷۹

دیدار جمعی از دانش‌آموزان با رهبر انقلاب اسلامی

دیدار جمعی از دانش‌آموزان با رهبر انقلاب اسلامی
در آستانه‌ ۱۳ آبان، جمعی از دانش‌آموزان صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ در آستانه‌ ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، جمعی از دانش‌آموزان صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
خدا سایه رهبری را بر یر ما حفط کند..
1
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
ان شاءالله آرتین یکی از سرداران کمر همت بسته در خدمت مقام معظم رهبری دامت برکاته خواهد شد . آرتین برای ایران سردار دیگری باش__از بهر دشمنانش درد آر دیگری باش__
ما عاشقانه یک عمر با این دیار بودیم__از بهر حفظ ایران کلا تیار بودیم
آرتین برایت اینک باران شده است ایران__این رحمت خدائی خواهدنمود ویران__ صد خانه ی ستمگر بر فرقشان بریزش __زیرا که عاقلان را ودار کند بخیزش __ما نیز گریه های بی اختیار بودیم __چون سوی بحر رحمت جاری بمثل رودیم >
ما نیز گریه های بی اختیار بودیم ___چون سوی بحر رحمت جاری بمثل رودیم . از آنجا که برای این بنده ی حقیر، این سروده ی یکی از هموطنان عزیزمان جالب توجه بود ، فضولی کرده در برابر هر مصرع از آن ، مصرعی را بعلاوه این که « صدخانه ی ستمگر بر فرقشان بریزش __زیرا که عاقلان را وادار کند بخیزش » با عقل ناقص و فکر کوتاه خود نا چیزم افزودم ، خدای تعالی خیر و سعادت دارین را نصیبشان کند .
0
0