۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۲۲۹۲۴
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در گفت‌وگو با رسا:

نوجوانان با بصیرت ایران در ۱۳ آبان پاسخ توطئه های دشمنان را خواهند داد

نوجوانان با بصیرت ایران در ۱۳ آبان پاسخ توطئه های دشمنان را خواهند داد
استاد حوزه علمیه با اشاره به حوادث هفته‌های اخیر در کشور گفت: نوجوانان ایران ۱۳ آبان امسال محکم‌تر از گذشته بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در کشور و حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ گفت: امنیت خط قرمز ملت و نظام اسلامی است لذا به هر شکل ممکن باید جلوی تهدید امنیت را گرفت.

وی افزود: با اخلالگران امنیت بایستی به شدت برخورد و در مقابل آنها ایستاد برهمین اساس از نیروهای مربوطه و قوه قضاییه خواستار شناسایی، محاکمه و برخورد شدید با این عوامل و مهره های استکبار در کشور هستیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آموزش و پرورش را باید در یافت، ابراز کرد: عصر کرونا و پررنگ شدن فضای مجازی به عنوان بستر آموزشی و ضعف در سواد رسانه تبعات منفی در جامعه و نسل جدید به همراه داشت لذا باید در یک برنامه خردمندانه فوری و بلند مدت برای جامعه آموزشی خصوصاً آموزش و پرورش چاره اندیشی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با تصریح اینکه باید بین حوزه و آموزش و پرورش حلقه وصلی ایجاد کرد، عنوان داشت: دشمن تمام تلاش خود را به کار برد تا اغتشاشات را از سطح دانشگاه به مدارس بکشاند لذا اگر با آموزش صحیح و حضور روحانیت در مدارس جهاد تبیین برای دانش آموزان داشته باشیم بخش عظیمی از نقشه های مذبوحانه دشمنان خنثی و در نطفه خفه خواهد شد.

وی ادامه داد: نوجوانان ما باید بدانند که دشمنان این نظام به دنبال رسیدگی به جوان و نوجوان ایرانی نیستند و اگر نوجوان ایرانی دغدغه ای دارد به دست دلسوزان مملکت حل خواهد شد و آنها به دنبال تجزیه ایران هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نسل امروز فهمیده تر از نسل گذشته است، خاطرنشان کرد: نوجوان امروز ایرانی قدرت درک و تحلیل بسیار بالایی دارد و اگر با حقایق و مظاهر قوت جمهوری اسلامی ایران آگاه باشد هرگز در دام بدخواهان ایران گرفتار نخواهد شد.

وی افزود: اگرچه دشمنان با کشاندن آشوب به خیابان ها پیروزی مقطعی را کسب کردند اما ایران قدرتمند تر از آن است که بدخواهان بتوانند بر ملت ایران چیره شوند، ملت ایران خصوصاً نسل جوان در روزهای گذشته با حضور در راهپیمایی ها مشت محکمی به دهان دشمنان زده و در روز سیزده آبان امسال نیز محکم تر از گذشته بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در پایان با اشاره به وظیفه نخبگان خصوصاً نخبگان حوزوی اظهار کرد: اگر با جهاد تبیین صادقانه و مهربانانه به موقع، عمق فاجعه برای نسل امروز بیان شود، می توانیم باورهای دینی و اعتقادی را بازسازی و نفوذناپذیر کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
خواهش میکنم از مسیولین بخواهید که به بچه های مدرسه اعلام کنند مثلا از شنبه هر فرد زیر 18 سال دستگیر شود به کانون اصلاح و تربیت برای مدت یک ماه فرستاده میشود و هیچ بهانه ای مبنی بر اینکه جو گیر شدم و اینها پذیرفته نیست .
0
0