۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۲۲۹۶۶
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

طنین ندای استکبار ستیزانه مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

طنین ندای استکبار ستیزانه مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
مردم ولایتمدار شهر کریمه اهل بیت (ع) همزمان با سراسر کشور، همراه با شخصیت‌های حوزوی و مسئولان استانی صبح امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار قم شهر کریمه اهل بیت(ع) همزمان با سراسر کشور، صبح امروز با مشت های گره کرده و شعارهای استکبار ستیزانه خود با صلابت تر از گذشته بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم کوبیدند.

براساس این گزارش راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان که به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی و روز دانش آموز نامگذاری شده همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم از ساعت 10 صبح با تجمع مردم در صحن پیامبر اعظم حرم حضرت فاطمه معصومه (س) که رو به روی درب ۸ حرم مطهر است آغاز  و در ادامه راهپیمایان از مسیر خیابان ارم، خیابان شهدا تا میدان جانبازان و مصلای قدس محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد.

مردم بصیر و ولایتمدار قم همراه با علماء، شخصیت های حوزوی مسئولان استانی با سردادن شعارهای« الله اکبر، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و اسرائیل، منافقین و داعشین پیوندتان مبارک، نیروهای نظامی و قضایی، انتقام انتقام و سایر شعارهای مستکبرستیزانه اعلام انزجار از سلبریتی های منافق صفت و خواستار برخورد جدی با اخلالگران در امنیت کشور شدند.

طنین صدای استکبار ستیزانه ۱۳ آبان در قم

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم سخنران راهپیمایی 13 آبان 1401 شهر مقدس قم بود که گفت: تا بسیجیان، نیروهای مقتدر مسلح، مردم مومن و ولایتمدار ایران در این کشور زندگی می کنند آمریکا سلطه بر نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد.

وی افزود: دولت جدید علی رغم همه تهدید ها توانست واکسن کرونا را وارد کند همچنین صادرات غیر نفتی را به رقم ۵۰ میلیارد دلار نزدیک نماید.
سخنران مراسم اظهار داشت: از مهم ترین نقاط آسیب پذیر کشور که به دلیل ضعف و اهمال کاری دولتهای گذشته زمینه اغتشاش شد فضای مجازی بود که از دولت آیت الله رئیسی می‌خواهیم پلتفرم های داخلی را تقویت و زمینه بازگشت پلتفرم های دشمن را که در زمینه اغتشاش نقش موثری داشتند را ندهد.

گفتنی است راهپیمایی امسال به دلیل حوادث اخیر در کشور و جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شاهچراغ از اهمیت بالایی برخوردار بود و حضور مردم معنادارتر از همیشه برای دشمنان نظام معنا و مفهوم داشت.

ارسال نظرات