۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۲۲۹۸۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه پایگاه خنثی سازی توطئه های دشمن است

نماز جمعه پایگاه خنثی سازی توطئه های دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه خنثی سازی توطئه های دشمن است، گفت: حضور گسترده مردم در پایگا عبادی سیاسی نماز جمعه خار چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم معارفه امام جمعه معمولان به اهمیت برگزاری باشکوه نماز جمعه اشاره کرد و گفت:  نماز جمعه نردبانی بوده که ما را از فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عبور داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه به صورت خانوادگی در نماز جمعه حضور پیدا کنیم، افزود: دشمنان روی تعداد شرکت کنندگان در نماز جمعه ما محاسبه می کنند.

وی به ضرورت حضور مردم در سفر مسؤولان استانی و کشوری تاکید و بیان کرد: یکی از وظایف مسؤولان شهرستانی این است که از مسئولان استانی بخواهند در شهرستان ها حضور پیدا کنند تا مردم مطالباتشان را منطقی، کارشناسی شده و علمی با آنها در میان بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت حضور فعال مسؤولان در شورای برنامه ریزی استان تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید بر حسب اولویت هایی که وجود دارد نیازهای اولویت دار را این شورا به تصویب برسانند.

وی گفت: مسؤولان برای صنایع تبدیلی انار، انجیر و سایر محصولات کشاورزی برنامه ریزی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: مدیرت جهادی مسؤولان و توجه به ظرفیت های موجود در استان لازمه کمک به رونق اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات