۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۲۳۰۱۰
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

آمریکا آرزوی سلطه بر جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد

آمریکا آرزوی سلطه بر جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: تا بسیجیان، نیروهای مسلح و مردم مومن و ولایت مدار در این کشور زندگی می کنند آمریکا آرزوی سلطه بر انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ که در مصلی قم برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا سردار سلیمانی را شهید و دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد، گفت: آمریکا هیچگاه این این جنایت ها را محکوم نکرده است اما اگر در گوشه ای از ایران اتفاقی برای یک دختر ایرانی بیفتد آن را بر علیه نظام علم و نیروهای مظلوم اما مقتدر نظامی و امنیتی را تروریست می نامند.

وی افزود: آمریکا نه تنها در حادثه تروریستی شاهچراغ دم بر نمی آورد بلکه نمی گذارد دیگران نیز آن را محکوم کنند و این معنای استکبار است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار یعنی باید تنها با ما و گاو شیرده ما باشید، عنوان کرد: آمریکا رو به زوال است و هر روز با جنایات خود در کشورهای مختلف به سوی زوال با سرعت بیشتری حرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برای آمریکایی ها سخت است که ذخایر کشوری در اختیار آنها نباشد، اظهار داشت: ایران اسلامی با پیوستن به پیمان شانگهای و قراردادهای اقتصادی مابین روسیه و چین عملاً دلار را به چالش کشیده و این یعنی آمریکا رو به زوال است.

وی ادامه داد: ایران با وجود همه تحریم ها به کشوری ابرقدرت مجهز به بروز ترین تسلیحات نظامی، ماهواره ها و جز ۱۵ کشور اول جهان در تولید علم مبدل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به دستاوردهای ایران پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد دوستی، انسجام و وحدت ایرانی‌ها را به خشونت تبدیل کند.

وی ادامه داد: آمریکا جوانان بسیجی و طلاب مظلوم را در نگاه برخی از فریب خورده ها ظالم جلوه می دهد و آنها را به شهادت می رساند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کشوری که در سال های قبل از انقلاب شاه آن مملکت بدون اجازه دولت های آمریکایی اجازه آب خوردن نداشت امروز به جایی رسیده که عین الاسد آمریکا را با خاک یکسان می کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تا بسیجیان، نیروهای مسلح و مردم مومن و ولایت مدار در این کشور زندگی می کنند آمریکا آرزوی سلطه  بر انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد.

وی با بیان دستاوردهای نظام اسلامی ابراز کرد: دولت جدید علی رغم همه تهدیدها و دشمنی های داخلی و خارجی توانست واکسن وارد کند همچنین صادرات غیر نفتی را به رقم ۵۰ میلیارد دلار نزدیک گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با تصریح بر اینکه اگر در سالهای گذشته هر روز خبر تعطیلی کارخانه ای را می شنیدیم، امروز با ایمان و توکل بر نیروهای داخل شاهد خبر برپایی کارگاه و کارخانه ها هستیم، اظهار کرد: اگر در سالهای گذشته قطعی برق را شاهد بودیم امروز به همت نیروهای انقلابی شاهد راه اندازی نیروگاه جدید برق بوده و دیگر کمتر خبری از قطعی برق در کشور را می شنویم و این موارد نمونه ای از پیشرفت این کشور اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر بدهی های دولت قبل نبود دولت می‌توانست یارانه کشور را به یک و نیم برابر میزان فعلی برساند لذا امروز وقت حمایت از دولتی است که شبانه روز برای حل مشکلات مردم گام برداشته است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت رسیدگی به فضای مجازی تاکید کرد: از مهمترین نقاط آسیب پذیر کشور که به دلیل اهمال کاری های دولت های گذشته زمینه اغتشاش شد فضای مجازی بود لذا از دولت می‌خواهیم که پلتفرم های داخلی را تقویت کند و زمینه بازگشت پلتفرم های معاند را که در اغتشاشات نقش مهمی را برعهده داشتند را ندهد.

وی افزود: از قوه قضاییه درخواست می کنیم مسئولانی که با ترک فعل در زمان خود و با اهمال نسبت به فضای مجازی علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب زمینه اغتشاشات را فراهم کردند با قاطعیت برخورد کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از مسئولان امنیتی و انقلابی به دلیل صبرعاقلانه تشکر می کنیم، ابراز کرد: از مسئولان امر برخورد قاطعانه با لیدرهای اغتشاشات را خواستاریم و لیدرهای اغتشاشات بدانند که به زودی به دست انتقام الهی گرفتار خواهند شد.

ارسال نظرات