۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۲۳۲۱۱
وزارت کشور در بیانیه ای؛

دشمن استکباری با حیله‌ها و توطئه‌های رنگارنگ به‌دنبال القای ناامیدی به مردم است

دشمن استکباری با حیله‌ها و توطئه‌های رنگارنگ به‌دنبال القای ناامیدی به مردم است
وزارت کشور در بیانیه‌ای تصریح کرد: دشمن استکباری با آگاهی از مسیر نوین و افق‌گشای انقلاب با حیله‌ها و توطئه‌های رنگارنگ به‌دنبال القای ناامیدی میان مردم کشور است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، وزارت کشور با صدور پیامی از آحاد مردم ایران که با حضور حماسی خود در مراسم 13 آبان، جلوه‌ای دیگر از همبستگی و وحدت ملی را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند، تقدیر و تصریح کرد: نباید از نظر دور داشت که دشمن استکباری با آگاهی از مسیر نوین و افق‌گشای انقلاب اسلامی با مدیریت دولت مردمی و عدالت‌محور، با حیله‌ها و توطئه‌های رنگارنگ، به‌دنبال انحراف این مسیر و القای ناامیدی میان مردم عزیز کشور است.

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که نشئت‌گرفته از آرمان‌های اصیل دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است در بزنگاه‌ها و دوران‌های مختلف تاریخی با اتکای به مردم در برابر حوادث و توطئه‌های جریان نفاق و دشمن، سرافراز بیرون آمده است.

جریان معاند با همدستی استکبار جهانی برای تضعیف پایه‌های وحدت و همبستگی داخلی کشور از رهگذر اغتشاشات و آشوب‌های داخلی سخت در تلاش بوده و به‌بهانه‌های مختلف به‌دنبال ترسیم فضایی غبارآلود از آینده سیاسی کشور است.

حضور پرشور، همدلانه و انقلابی مردم در اجتماع بزرگ 13 آبان که یادآور حقارت آمریکا در برابر پیروان مکتب اسلام و حضرت امام خمینی(ره) با افشای اسناد جاسوسی است، پاسخی کوبنده و قاطع به همدستان اغتشاشگران در داخل و خارج داد و بار دیگر حقانیت و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عیان ساخت.

نباید از نظر دور داشت که دشمن استکباری با آگاهی از مسیر نوین و افق‌گشای انقلاب اسلامی با مدیریت دولت مردمی و عدالت‌محور، با حیله‌ها و توطئه‌های رنگارنگ، به‌دنبال انحراف این مسیر و القای ناامیدی در میان مردم عزیز کشور است.

دشمن پس از ناکامی در استراتژی فشار حداکثری، رویکرد جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است که ابزار اصلی آن، روایت‌های دروغین است.

بزرگداشت 13 آبان که از سوی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نام گرفت؛ بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و خدای را شاکریم که با پرچمداری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی) و رهنمودهای حکیمانه‌شان مسیر روشنایی‌بخش انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری پرفروغ است و حضور انقلابی مردم در صحنه‌ها و بزنگاه‌های تاریخی ضامن حرکت استمراربخش این نظام مقدس است.

حضور همدلانه و موقعیت‌شناسانه مردم فهیم ایران اسلامی را در اجتماع بزرگ 13 آبان گرامی می‌داریم و اطمینان داریم مسیر درخشان انقلاب اسلامی در راه تمدن‌سازی اسلامی با بصیرت و بیداری مردم عزیز کشور با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات