۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۲۳۲۱۹
با حضور اقشار مختلف مردم و طلاب؛

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ (ع) با حضور اقشار مختلف مردم قم و جمع کثیری از طلاب در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ (ع) شامگاه یکشنبه با حضور جمع کثیری از طلاب و مردم ولایتمدار قم در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

این مراسم به مناسبت بزرگداشت مقام شهدای طلبه «شهید علی وردی، زاهدلویی، عرفانی نیا و احمدی» که در دفاع از امنیت و حوادث اخیر کشور به شهادت رسیده اند، برگزار شد.

آرمان علی‌وردی طلبه 21ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا(ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه 4 آبان 1401 در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل می‌شود اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (6 آبان) جان خود را از دست داده به شهادت می‌رسد.

احمدرضا عرفانی نیا نیز از طلاب بسیجی شهر بیرم  استان فارس بود که بامداد 22 مهر در درگیری با دو اغتشاگر حین شعارنویسی به شهادت رسید.

عرفانی نیا از طلاب حافظ قرآن مدرسه امام رضا(ع) قم بود که در حوادث جهادی بسیاری از جمله کمک رسانی به سیل زدگان چند سال اخیر و کمک به کرونایی ها نقش موثری داشت.

مهدی زاهدلویی از طلبه های بسیجی استان قم که در آشوب ها و اغتشاشات اخیر قم از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح و پس از چند روز تحمل جراحات و بیماری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین طائب بود که در این مراسم زمینه ترس و رهاسازی کار را دو دلیل درد و رنج فراوان و عدم نتیجه دانست.

وی همچنین به حیله های دشمن در ابراز نا امیدی ملت اشاره و جهاد تبیین را وظیفه سنگین روحانیت و حوزه های علمیه برشمرد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور رئیس و جمعی از اعضاء مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
خدایا این کشور را از سر دشمنان مصون دار
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
یک بانک اطلاعاتی ازطلاب وروحانیون شهیدکه قربانی جنایات منافقین واشراروتروریست ها واغتشاش گران وآشوب طلبان ومحاربین شده اند تهیه شود معرفی شوند درسطح کشور ازظرفیت های تبلیغاتی ورسانه ای درسطح شهر استفاده شودمانور تبلیغاتی بهره برداری تبلیغاتی شودبیلبوردتابلوی تبیلغاتی ازاین شهدا درسطح شهر زده شود
0
0