۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۲۳۳۰۵
کارشناس ادیان ومذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

گروه های تکفیری مجری برنامه های آمریکا و انگلیس در منطقه هستند

گروه های تکفیری مجری برنامه های آمریکا و انگلیس در منطقه هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام چراغی گفت: گروه های تکفیری مجری برنامه های استعماری آمریکایی ها و انگلیسی ها در منطقه هستند و از آنان پاداش خوش خدمتی خود را دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محرمعلی چراغی امروز در نشست بصیرتی با جمعی از فعالان مذهبی کرمانشاه که با موضوع « فضای مجازی و نقش آن در اغتشاشات اخیر» برگزار شد، اظهار داشت: قریب به 2 از حمایت رسمی و علنی دشمنان از اغتشاشات با استفاده از امپراتوری رسانه ای آنان می گذرد.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه شانتاژهای رسانه ای دشمنان برای شعله ور کردن اغتشاشات و مهمتر از آن ایجاد اختلافات مذهبی در کشور ناکام ماند، آنان امروز به سراغ پروژه های دیگری رفته اند و به نوعی اصول و مبانی اسلامی و اعتقادات مسلمین را هدف قرار داده اند.

کارشناس ادیان ومذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه حوزه تاکید کرد: در روزهای اخیر شبکه های معاند که با دلارهای عربی  و غربی حمایت می شوند با گستاخی تمام اعتقادات مسلمین به ویژه ملت ایران را مورد اهانت قرار می دهند که این امر نشان می دهد دشمن در پروژه های قبلی خود علیه امنیت ملی ایران ناکام بوده است.

حجت الاسلام چراغی گفت: در رسانه های معاند علنا به بزرگان دین اسلام، اعتقادات دینی و... توهین هایی می شود که از نحوه بیان این اهانت آنها اینچنین تصور می شود که دشمن امروز در کمال ناکامی قرار دارد.

کارشناس ادیان ومذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه علی رغم فعالیت گروه های منحرف و تکفیری در مناطق مرزی به ویژه در منطقه اورامانات به عینه می بینیم که مردم با بصیرت دینی و سیاسی که دارند عملا این گروه ها را منزوی و مطرود ساخته اند.

حجت الاسلام چراغی افزود: تلاش گروه های تکفیری بدعت آفرینی در دین است، برای آنان سنی و شیعه یکی است و تنها مجری برنامه های استعماری و استکباری آمریکایی ها و انگلیسی ها در منطقه هستند و از آنان پاداش خوش خدمتی خود را دریافت می کنند.

کارشناس ادیان ومذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید با تقویت ارکان حوزه ها و مدارس علوم دینی زمینه از بین رفتن این افکار مردود و ضددینی در استان هایی همانند کرمانشاه، کردستان و... مهیا شود به طوری که خودشان بعد از مدت زمان کوتاهی شکست ایدئولوژیکی خویش را قبول کنند./1400/

ارسال نظرات