۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۲۳۳۰۶
دادستان کرمانشاه خبر داد؛

مجازات سنگین در انتظار اغتشاشگران مسلح

مجازات سنگین در انتظار اغتشاشگران مسلح
کرمانشاه ـ کرمی گفت: قانون برای استفاده از سلاح گرم مجازات سنگینی در نظر گرفته است و با اغتشاشگرانی که مسلح به سلاح گرم هستند مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمنان به منظور اجرای پروژه کشته‌سازی و درگیری‌های خیابانی تلاش کرده‌اند تا اغتشاشگران را به سلاح‌های گرم مجهز کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: در این راستا، قاچاق سلاح از مرزهای استان هم طی این مدت افزایش یافته، با این وجود با رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی استان بخش قابل توجهی از این سلاح‌ها طی یک ماه اخیر کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: قانون برای استفاده از سلاح گرم مجازات سنگینی در نظر گرفته است و با اغتشاشگرانی که مسلح به سلاح گرم هستند مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده است.

دادستان کرمانشاه در پایان گفت: همچنین طبق مصوبه شورای  امنیت ملی برای کسانی که در اغتشاشات اخیر از سلاح‌های گرم و جنگی استفاده می‌کنند، هیچگونه ارفاقی در نظر گرفته نمی‌شود./1400/

ارسال نظرات