۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۲۳۳۳۹
مدیر شبکه ولایت خواستار شد؛

لزوم ایجاد مجموعه ای واحد برای هم افزایی رسانه های داخلی

لزوم ایجاد مجموعه ای واحد برای هم افزایی رسانه های داخلی
حجت الاسلام علوی گفت: باید رسانه های داخلی با همدیگر هم افزایی و همکاری منسجمی داشته باشند تا بتوانند افکار عمومی جامعه را مدیریت کرده و جلوی رسانه های دشمن بایستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جعفر علوی مدیر شبکه ولایت در نشست راهکارهای تحقق مطالبه رهبری در تشکیل «ید واحده» توسط کنشگران رسانه ای که در سالن جلسات شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد، اظهار داشت: در بحث نظام سلطه و قدرت که هدف همه جریان ها در طول تاریخ بوده است، روش مدیریت افکار عمومی را بهترین روش می دانند و یرای رسیدن به آن همیشه ابزار رسانه را در این قضایا مقدم می دارند.

وی در ادامه با اشاره به مواضع و عملکردهای رسانه های داخلی در حوادث و اغتشاشات اخیر افزود: متاسفانه عملکرد رسانه های داخلی در این قضایای اخیر، عملکرد مناسبی نبود و سردرگمی ها و سرگردانی های ملموسی در بین آنان دیده شد که زمین بازی را در اختیار دشمنان قرار داد.

مدیر شبکه ولایت با اشاره به لزوم هم افزایی و همکاری رسانه‌های داخلی، اظهار داشت: باید رسانه های داخلی با همدیگر هم افزایی و همکاری منسجمی داشته باشند تا بتوانند افکار عمومی جامعه را مدیریت کرده تا مدیریت افکار عمومی به دست دشمنان سپرده نشود.

حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: باید مجموعه ای واحد و مرکزی مشخص برای هم افزایی مدیریت رسانه های داخلی تعیین شده و وظایف و فعالیت های رسانه ها را مشخص کرده و دنبال کند تا از پراکندگی تحلیل ها و پردازش های مختلف که گاها نیز در تقابل با دیگر رسانه ها فعالیت می کنند، جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام اسلامی ایران ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمامی ابزارها و امکانات خود برای دامن زدن به اغتشاشات و گسترش آن در کشور تلاش و کوشش می کنند و با رسانه‌های مطیع خود مباحثی مثل فتنه انگیزی و تجزیه کشور ایران را مطرح و دنبال می کنند.

مدیر شبکه ولایت در پایان ضمن بیان عواقب نامطلوب سردرگمی رسانه ها در کشور خاطرنشان کرد: ضعیف ترین و بی تاثیرترین حالت رسانه ای، سکوت و متوقف شدن رسانه ها در وقایع و اتفاقات است؛ درحالی که دشمنان انقلاب اسلامی کاملاً رسانه های خود را سازماندهی شده و با برنامه به پیش برده و اهداف دشمنی خود را دنبال می کنند.

ارسال نظرات