به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی استاد اخلاق و ابوالزوجه آیت‌الله سعیدی را به وی تسلیت گفتند.

متن پیام خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برای آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و امام جمعه قم به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

حضرت آیت الله سید محمد سعیدی تولیت محترم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام خبر ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق و ابوالزوجه گرامی‌تان حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی طاب ثراه موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم بزرگوار و سید جلیل القدر پس از سال‌ها بهره‌مندی از محضر اساتید عالی قدر خود در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی حضوری فعال و مؤثر داشت.

ساده زیستی، مردم داری، ترویج مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام، پشتیبانی از نظام اسلامی و بهره‌مند ساختن زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء علاوه بر افتخار سال‌ها اقامه نماز جماعت در آن حرم شریف و نورانی از جمله فعالیت‌های این عالم سالک می‌باشد.

فقدان این استاد اخلاق را به جنابعالی، بیوت شریف طباطبایی، سعیدی، خانواده محترم و همه وابستگان و ارادتمندان تسلیت گفته و برای همگان از درگاه الهی صبر جمیل واجر جزیل و برای آن مرحوم رحمت، مغفرت، علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش را مسئلت می‌کنیم.

خادمین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام