۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۲۳۴۶۹
از سوی نهادهای حوزوی برگزار شد؛

بزرگداشت شهدای مدافع امنیت و شهدای حوادث اخیر در حرم مطهر بانوی کرامت

بزرگداشت شهدای مدافع امنیت و شهدای حوادث اخیر در حرم مطهر بانوی کرامت
بزرگداشت شهدای امنیت مدافع امنیت و شهدای روحانی حوادث اخیر با حضور خانواده شهدا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بزرگداشت شهدای امنیت مدافع امنیت و شهدای روحانی حوادث اخیر، شامگاه چهارشنبه با حضور خانواده شهدا در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد.

این مراسم در راستای بزرگداشت شهدای روحانی علی وردی، عرفانی نیا، عجمیان، شهرکی، زاهدلویی از سوی مراکز و نهادهای حوزوی برگزار شد.

گفتنی است این مراسم از سوی شورای عالی حوزه های علمیه، مرکز مدیریت برادران و خواهران، جامعه الزهرا(س)، مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، تیپ ۸۳ امام صادق(ع) با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار قم و مسئولان استانی و نیروهای نظامی استان برگزار گردید.

لازم به ذکر است آیات حسینی بوشهری، کعبی، حجت الاسلام منتظر زاده، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و نمایندگان بیوت مراجع در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سخنران مراسم بود که ابراز کرد:شهادت جای تأسف ندارد و برای نرسیدن به چنین مقامی باید غبطه خورد و آنقدر این مقام بالاست که معصومین التماس رسیدن به مقام را از خداوند می کردند.

وی با بیان اینکه شهادت مصیبت نیست که صبر بخواهد، عنوان کرد: شهادت نعمتی از سوی خدای متعال که باید بر آن شکر کرد و شاکر این نعمت ارزشمند خداوند بود.

ارسال نظرات