۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۲۳۵۰۴
فرمانده سپاه علی‌ابن ابیطالب قم:

۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تولید کردیم

۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تولید کردیم
سردار موحد گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتقال پیام شهدا به زبان هنر به جامعه توانستیم ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تولید کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی‌ابن ابیطالب قم در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که قبل از ظهر امروز با حضور علی رمضانی، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیر سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت حفظ نام و یاد شهدا اظهار داشت: هفته قبل محضر رهبر انقلاب بودیم که فرمودند یاد شهدا باید زنده بماند و پیام شهدا به زبان هنر به جامعه منتقل شود و ما برای تحقق این هدف، توانستیم ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تولید کنیم.

سردار موحد افزود: با توجه به تایید معظم له اقدامات قابل توجهی انجام شده است؛ به‌عنوان نمونه سه فیلم سینمایی همچنین ۶۰ مستند درباره فرماندهان دفاع مقدس در حال ساخت است؛ علاوه براین ۲۳ جشنواره در ۹ موضوع در طول سال گذشته برگزار شده است.

گفتنی است این نمایشگاه با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شده و سپاه امام علی‌ ابن ابی‌ طالب(ع)‌ استان قم مجری این برنامه بوده و در این نمایشگاه از ۲۰ عنوان کتاب جدید در رابطه با دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

این نمایشگاه از امروز پنج شنبه (۱۹ آبان) با حضور ناشران، فعالان فرهنگی و دست اندرکاران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به مدت ۹روز، هم‌زمان با هفته کتاب در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) شهر قم دایر خواهد بود.

ارسال نظرات