۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۵۳۲

بیش از ۱۰ تن برنج تقلبی در جنوب تهران کشف شد

بیش از ۱۰ تن برنج تقلبی در جنوب تهران کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از پلمب فروشگاهی در جنوب تهران که برنج‌های تقلبی بسته بندی و توزیع می‌کرد خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام گزارشی مبنی بر توزیع برنج‌های تقلبی در یک فروشگاه عمده فروشی برنج در محدوده خیابان مولوی تهران، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی، با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران این پلیس به فروشگاه مربوط اعزام در بازرسی از این محل، ۵ هزار کیلو برنج خارجی و ۵ هزار و ۸۴۰ کیلو برنج ایرانی به همراه ۷ هزار کیسه خالی و دستگاه دوزندگی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که مالک فروشگاه با مخلوط کردن برنج ها، آن‌ها را به عنوان برنج ایرانی با نام شرکت‌های معتبر توزیع می‌کند، ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متصدی این واحد صنفی به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، با بسته بندی برنج‌های تقلبی آن‌ها را به عنوان برنج‌های مرغوب ایرانی روانه بازار می‌کرده است.

سرهنگ هدایتی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های تقلبی کشف شده را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، در پایان با تأکید بر عزم همگانی پلیس در مبارزه با کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی غیرمجاز و همچنین واحد‌های صنفی متخلف، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در این خصوص از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات