۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۷۲۳۵۳۳

۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران کشف شد

۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران کشف شد
سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محله خزانه تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری خزانه قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: در این گشت زنی‌های هدفمند روز گذشته ماموران به یک فرد که در حال پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده بود، مشکوک و بصورت نامحسوس متهم را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم اقدام به بازکردن درب خودروی یکی از شهروندان کرد، ادامه داد: ماموران سریعا وارد عمل شده و فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودروی این فرد که با فاصله زیادی پارک کرده بود، تعدادی لوازم خودرو سرقتی از قبیل: باتری، ضبط و باند، پنل ضبط، و تعداد زیادی کیلد و شاه کلید کشف و متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو معترف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه تاکنون اعتراف کرده است، در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر مال باختگان ادامه دارد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات