۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۳۷۸۰

رونالدو به چلسی می‌رود

رونالدو به چلسی می‌رود
پس از مصاحبه جنجالی رونالدو علیه سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد قرار است تا این بازیکن به زودی راهی تیم دیگری شود.

وقتی بخشی از مصاحبه جدید کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، طرفداران فوتبال در سراسر جهان با یک خبر تکان‌دهنده از خواب بیدار شدند.

این ستاره پرتغالی به شدت به سیاست‌های باشگاه منچستریونایتد تاخت و اریک تن هاخ، سرمربی تیم را نیز مورد انتقاد قرار داد. با این مصاحبه تند و تیز، دیگر تردیدی وجود ندارد که کریستیانو رونالدو در فصل زمستان از یونایتد جدا شده و دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد.

نشریه استاندارد در گزارشی مدعی شد رونالدو، پس از اتمام جام جهانی قطر به دنبال تیم جدیدی خواهد بود و به نظر می‌رسد چلسی پیشتاز کورس جذب این ستاره ۳۷ ساله در ماه ژانویه است.

تاد بولی، مالک متمول و جدید چلسی، در بدو ورود به این باشگاه نیز علاقه زیادی به جذب این بازیکن نشان داد، اما توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، با این انتقال مخالفت کرد و آبی‌های لندن نتوانستند در فصل تابستان رونالدو را جذب کنند.

اما اکنون و با تغییر ساختار کادر فنی استمفوردبریج، تاد بولی می‌تواند آرزوی خود برای جذب کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه را برآورده کند و به نظر می‌رسد گراهام پاتر نیز موافق این انتقال است. بدین ترتیب ستاره پرتغالی می‌تواند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با لباس چلسی برابر دورتموند به میدان رفته و به هدف خود مبنی بر بازگشت به این مسابقات برسد.

البته در حال حاضر تمام تمرکز رونالدو روی جام جهانی ۲۰۲۲ و درخشش با لباس تیم ملی پرتغال است، اما با پایان مسابقات، احتمالا او قرارداد خود با باشگاه چلسی را امضا خواهد کرد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات