۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۳۷۹۸

هفتمین حراج سراسری اموال تملیکی فردا برگزار می‌شود

هفتمین حراج سراسری اموال تملیکی فردا برگزار می‌شود
معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: هفتمین حراج سراسری کالا‌های تملیکی فردا ۲۳ آبان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سعید غلامی باغی گفت: هفتمین حراج سراسری امسال در دستور کار سازمان قرار گرفته و بیش از ۲۱ استان مشارکت فعال دارند. در این حراج ۱۴۲ دسته کالایی به ارزش ۲۶ میلیارد تومان عرضه خواهد بود.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی ادامه داد: زمان بازدید از کالا‌ها از ۱۸ آبان ماه شروع شده و متقاضیان تا ۲۲ آبان ماه می‌توانند از کالا‌ها بازدید به عمل آورند.

وی تاکید کرد: حراج حضوری روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

غلامی تاکید کرد: عمده کالا‌های عرضه شده شامل لوازم الکتریکی، برقی، یدکی، اجزا و قطعات خودرو، لوازم خانگی، کامپیوتری، تجهیزات صنعتی، پوشاک و سایر کالا‌ها هستند. علاقمندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات به نشانی TAMLIKI.IR مراجعه نمایند.

بر این اساس، در حراج پیشین حضوری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که در مهرماه برگزار شد ۱۴۰ دسته کالایی از ۱۷ استان عرضه شد که از این تعداد ۸۱ دسته کالا به رشد قیمتی ۵۳.۲ درصد نسبت به قیمت پایه به بیش از ۲۰۸ میلیارد تومان به فروش رسید.

قم، بوشهر و تهران سه استانی که دارای بیشترین فروش و همچنین چهارمحال و بختیاری، ایلام و یزد کمترین فروش را داشتند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات