۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۲۳۸۱۵
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر:

دفاع مقدس نمود عینی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

دفاع مقدس نمود عینی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است
حجت الاسلام مهدوی نیا، بر ضرورت نهادینه سازی ارزش ها در جامعه و مقابله با منکرات تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس نمود عینی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در نشستی با حضور مسؤلان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس نمود عینی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه ضروری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: شهادت طلبی ریشه در اسلام دارد و ملتی که شهادت را سعادت بداند همیشه پیروز است.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: باید نسل جوان و نوجوان را با ارزش های دینی آشنا ساخت و با بصیرت افزایی جلوی هجمه های دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه تحریف و فراموشی فرهنگ شهادت طلبی از آسیب های جدی در حوزه دفاع مقدس است، عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای، تبلیغی باید در تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن برای فاصله انداختن بین نسل جوان ما و ارزش های جامعه هر روز در حال طرح دسیسه های مختلف بوده و با بصیرت افزایی باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا در ادامه نهادینه سازی و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و گفت: در این راستا رسالتی خطیر بر دوش همگان است.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر با شناختی که در افراد جامعه نسبت به نیکی ها و بدی ها ایجاد می کند به حفظ ارزش ها و هنجارهای موجود در جامعه می‌انجامد.

وی به رسالت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: این نهاد باتوجه به ماموریتی که در عرصه ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت دارد، می تواند با معرفی این صفات معروف روحیه شهادت طلبی را در جامعه تقویت و به احیای این معروفات بپردازد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات