۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۲۳۸۵۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

«بسیج خدمتگزار ملت ایران»، شعار هفته بسیج است

«بسیج خدمتگزار ملت ایران»، شعار هفته بسیج است
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه «بسیج خدمتگزار ملت ایران» شعار امسال هفته بسیج است، گفت: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه‌ها خدمات بسیج برای مردم بیان شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: برکات تشکیل بسیج که ۵ آذر ماه با فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت از همان روزهای نخست خود را نشان داد.

وی ادامه داد: ما در آستانه هفته بسیج قرار داریم و این هفته فرصتی است تا خدمات بسیج توسعه پیدا کرده و مواد جدیدی از خدمت‌رسانی به ملت ایران و توسعه جهاد خدمت پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: برنامه‌های این هفته از تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد و با رزمایش فاطمیون گروه‌های جهادی در سراسر کشور به صورت تخصصی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:  همچنین در هفته بسیج شاهد رزمایش‌های گسترده‌ای در تمامی استان‌های کشور خواهیم بود و رزمایش گروه‌های جهادی با حضور بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی و بیش از ۹۰۰ هزار نفر در استان‌های مختلف در این رزمایش که یک جهاد خدمت است، شرکت خواهند کرد.

سردار سلیمانی ضمن اشاره به سایر برنامه‌های هفته بسیج ۱۴۰۱ تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و  کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا و‌ همچنین برنامه‌های جهاد علمی و فناوری و برنامه‌های مربوط به رسانه و فضای مجازی و همین‌طور برنامه حماسه اقتدار در روز ۵ آذر جزو برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه‌ داد: هفته بسیج فرصتی که ما از طریق رسانه‌ها هم خدمات بسیج و هم ظرفیت های تشکیلات مردم پایه بسیج را برای ایفای نقش‌های مردم بیان شود و توسعه پیدا کند. آنچه امروز بیش از هر زمان دیگر ما نیاز داریم حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های نقشه‌های آفرینی است برای تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی.

رئیس سازمان بسیج شعار امسال هفته بسیج را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» اعلام کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف هفته بسیج ۱۴۰۱ گفت: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» عناوین هفته بسیج سال ۱۴۰۱ است.

ارسال نظرات