۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۳۹۷۵
حجت الاسلام جلیلیان تأکید کرد؛

لزوم پرهیز از عملکرد جزیره ای در زمینه امر به معروف

لزوم پرهیز از عملکرد جزیره ای در زمینه امر به معروف
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: در زمینه امر به معروف جبهه ای عمل نمی کنیم و عملکرد ما جزیره ای است که باید هم افزایی ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کرمانشاه که امروز در محل فرمانداری کرمانشاه با اشاره به فرمایش رهبری که فرموند خدمت به مردم یکی از بزرگترین راه مقابله با دشمنان است، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر دیدیم راهبرد دشمن در این شرایط جنگ ترکیبی و فشار های حداکثری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: دشمن در جنگ شناختی به دنبال مغایر جلوه دادن اصل وجود نظام اسلامی با منافع و معیشت مردم، ناکارآمد نشان دادن، بزرگنمایی ضعف ها و در کل تصویری دروغین از نظام اسلامی را با واقعیت های کشور است و هدف تغییر باورها با تطهیر رژیم منحوس پهلوی، از بین بردن امید در مردم، هجمه به امام و دهه شصت، هجمه به ولایت، تخریب دستاوردهای انقلاب، زیر سوال بردن استقلال نظام و ... است.

این مسئول با انتقاد از اینکه رسانه ها نباید در زمین دشمن بازی کنند، خاطرنشان کرد: راه حل این شرایط امر به معروف و نهی از منکر و به تعبیر دیگر جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند و باید در این عرصه همه کسانی که به عنوان افسر جهاد تبیین وارد میدان شدند ثابت قدم باشند و با اعتقادی راسخ در این زمینه گام بردارند و اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: باید در مدارس و دانشگاه ها روشنگری کرد و خدمات نظام تببین شود.

این مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه تفکر غرب گرایی که در گذشته بر کشور حاکم بود موجب مشکلاتی در جامعه شد، بیان داشت: باید بدانیم اگر به راهی که میرویم اطمینان قلبی داشته باشیم، خداوند گره گشا است و باید کمبودها و نواقص را بپذیریم.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با تمام توان به میدان آمده، عنوان کرد: حرکت مبتنی بر اغناسازی، علم و آگاهی، اولویت شناسی،  هنرمندانه بودن را در امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار دهیم.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: متاسفانه در زمینه امر به معروف جبهه ای عمل نمی کنیم و عملکرد ما جزیره ای است که باید هم افزایی ها تقویت شود و ان شاءالله همه دوشادوش هم در زمینه اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم./1400/

ارسال نظرات