۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۲۴۰۱۰
سردار موحد:

بیانات رهبری چراغ راه آینده کنگره شهدای قم خواهد بود

بیانات رهبری چراغ راه آینده کنگره شهدای قم خواهد بود
رئیس کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم گفت: برگزاری اجلاس نهایی به معنای پایان کار نیست و فرمایشات رهبر معظم انقلاب چراغ راه آینده ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب استان قم و رئیس کنگره شهدای استان قم پیش از ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران با تشکر از نهادها و اشخاصی که در برگزاری کنگره شهدای استان قم نقش داشتند، گفت: از نقش قم در قیام پانزده خرداد مشروطه و انقلاب اسلامی ایران نمی توان گذشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تجلیل از قم گفت: تکلیف ما در این زمینه سنگین تر شده است و تشکیل تیپ 17 علی ابن ابی طالب و حضور در عملیات های تأثیرگذار کارنامه درخشانی برای این لشکر مقدس آورده است.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: پس از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکان که نیاز به حضور مردم بود قم در عرصه های مختلف حضور داشتند و رزمندگان این لشکر در نبل و الزهرا در کنار حاج قاسم سلیمانی فتح الفتوحی را رقم زدند.

وی اظهار داشت: اگر انقلاب را زمینه ساز ظهور پیشوای قسط جهانی بدانیم امید داریم این پرچم را تحت هدایت خلف صالح امت به صاحب اصلی اش بسپاریم؛ در گام دوم انقلاب در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی پیش خواهیم رفت.

سردار موحد در پایان گفت: عزت ابدی و پیروزی نهایی از آن بندگان صالح و منتظران مصلح است؛ برگزاری این اجلاس نهایی به معنای پایان کار کنگره نیست و فرمایشات رهبری چراغ راه آینده خواهد بود.

ارسال نظرات