۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۲۴۴۶۹

دستور رئیس جمهور برای تسریع در افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر

دستور رئیس جمهور برای تسریع در افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر
رئیس جمهور ضمن بازدید از پروژه نمیه کاره بیمارستان اسلامشهر دستور تسریع در افتتاح این پروژه را صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از بیمارستان در حال ساخت ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر بازدید کرد.

رئیس جمهور در پی بازدید از این بیمارستان دستورات لازم را برای تسریع در افتتاح این مرکز درمانی صادر کرد.

رئیس جمهور در جریان بازدید از این پروژه با بیان اینکه اقدام جهادی مسئولان برای تسریع در تکمیل این پروژه عظیم بسیار ارزشمند است و قطعا مردم نیز قدردان آن خواهند بود، تصریح کرد: «سلامت» از جمله خدماتی است که مستقیماً در سبد خانواده قرار می‌گیرد و قطعاً تکمیل این پروژه و رفع نیاز مردم به خدمات درمانی اقدامی شایسته و ارزشمند خواهد بود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر لزوم بهره گیری حداکثری از توان نیروهای بومی برای تامین کادر بیمارستان تصریح کرد: نزدیکی این پروژه عظیم بیمارستانی به فرودگاه امام خمینی(ره) می تواند در گردشگری سلامت هم مورد استفاده قرار بگیرد که امیدواریم با سرعت مناسب به نتیجه برسد و نیاز مردم این شهرستان به خدمات درمانی را تا حد زیادی مرتفع کند.

پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از جمله پروژه‌های معطل مانده این شهرستان است که روند احداث آن از ۱۴ سال پیش آغاز شده بود اما تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشت. در یک سال گذشته بر اساس مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به تهران و تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیاردی، پیشرفت آن به ۷۳ درصد رسیده است و بناست مرحله اول آن «اورژانس و درمانگاه» تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات