۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۷۲۴۵۶۰

پیام تبریک سران قوا درپی پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز

پیام تبریک سران قوا درپی پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز
تیم ملی کشورمان در بازی مقابل ولز به پیروزی مقتدرانه رسید و سران قوا با ارسال پیام هایی جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تیم‌های ایران و ولز امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی در مرحله دوم گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. 

ملی پوشان کشورمان عصر امروز بازی دوسر برد داشتند، آنها با همخوانی سرود ملی سیلی محکمی به گوش شبکه های معاند بی بی سی و ایران اینترنشنال و معاندان نظام نواختند و از سوی دیگر با برد دو بر صفر آن هم در حالی که بازی سراسر هیجانی و هجومی را دنبال می کردند، شیرینی مضاعفی را به ملت هدیه دادند.

و حالا ملی‌پوشان کشورمان باید روز هشت آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف آمریکا بروند و برای دومین بار خاطره ملبورن و سر تاریخی حمید استیلی را زنده کنند و اقتدار ایران و ایرانی را در زمین مستطیل شکل چمنی فوتبال در مقابل آمریکا به رخ جهانیان به نمایش بگذارند.

از همین رو سران قوا در پیام هایی جداگانه برد تیم ملی را به تمامی ملت و ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

خوشحالی سران قوا از برد مقتدرانه ملی پوشان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام تبریک عنوان کرد: بچه‌های پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور عنوان کرد: دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.

خوشحالی سران قوا از برد مقتدرانه ملی پوشان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر "تیم ملی ولز" در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

در متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران گردید.

قالیباف افزود: هم‌صدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند. ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هموطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم.

خوشحالی سران قوا از برد مقتدرانه ملی پوشان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزیز بالاخص جوانان شد. اینجانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد امروز (جمعه) با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی ولز به برتری رسد. این نخستین پیروزی ایران برابر یک حریف اروپایی در جام جهانی بود. روزبه چشمی و رامین رضاییان گل‌های ایران را در دقایق تلف شده وقت‌های اضافه به ثمر رساندند. این سومین برد ایران در ادوار جام جهانی بود.

ارسال نظرات