۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۷۲۴۶۱۳

مهران رجبی به حاشیه‌ها واکنش نشان داد

مهران رجبی به حاشیه‌ها واکنش نشان داد
مهران رجبی که این روزها حواشی زیادی نسبت به حضورش در شبکه‌های مختلف سیما ایجاد شده است در گفت‌وگویی با رادیو نمایش به این حواشی پاسخ داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدا درباره فعالیت‌های این روزهایش به مجری برنامه عنوان کرد: ما سریالی در شمال کشور داشتیم که به دلیل کمبود بودجه متوقف شد و بعد هم درگیر ساخت «خودمونی» شدیم که بناست 100 قسمتی باشد. تاکنون 20 قسمت ضبط کردیم که در حال پخش است و 80 قسمت دیگر هم دارد که باید به ضبط برسد و آیتم‌هایی هم باید به آن اضافه شود.

او درباره اجرای در شبکه سلامت که به سال قبل برمی‌گردد، گفت: من پیش از این هم تجربه اجرا داشته ام، برخی در زمان های خاص مثل تحویل سال و ایام مناسبتی بوده‌اند و برخی هم اجراهای محلی و منطقه‌ای بودند. اجرای برنامه‌ای را هم داشتم در شبکه سلامت که الان پخش می‌شود اما به سال قبل تعلق دارد.

رجبی درباره زمان تولید برنامه شبکه سلامت و حواشی حضور پررنگ خود در شبکه‌های تلویزیونی عنوان کرد: برنامه «پیرانه سر» در شبکه سلامت و هم سریال «آزادی مشروط» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود سال گذشته تولید و تصویربرداری شد اما امسال به پخش رسیدند و الان همزمان برنامه «خودمونی» روی آنتن رفته است.

این بازیگر در بخش دیگر درباره حواشی مختلف و اینکه گاهی هم مجبور به تکذیب آنها شده است توضیح داد: فضا بیشتر دست فضاسازان است، عده‌ای این حواشی را می سازند و برخی از مردم هم ناآگاهانه این‌ها را پخش می‌کنند. مهمترین این حواشی هم این بود که من قرار است «دورهمی» را اجرا کنم. در حالی‌که من به دوستان می‌گفتم وقتی یک کابینت‌ساز، جایی را زخمی کند و حالا رها کند و برود کابینت‌ساز بعدی روی آن کار نمی‌کند. ما هم مرام و معرفتی داریم و چنین کاری نمی‌کنیم. این شایعه‌ای بود که وقتی هم انجام نشد خود به خود از بین رفت. با این حال شایعه کار خود را در زمانی که پخش می‌شود انجام می‌دهد.

وی افزود: خدا را شکر الان دیگر شایعات کاربردی ندارد. از طرفی چون کثرت این شایعات نسبت به من خیلی زیاد بود الان اگر شایعه‌ای هم مطرح شود مردم می‌دانند که حرف و حدیث بوده است و واقعیت نداشته است و شایعه‌های بعدی خود به خود کم اثر می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به شوخی‌هایی که با او می‌شود نیز عنوان کرد: یکی از این شوخی‌ها ویدئویی بود که من را جای برخی از مجریان گذاشته بودند و مثلاً جای نجم‌الدین شریعتی اجرا می‌کنم به همراه خانواده آن را دیدم و کلی هم خندیدیم. یک روز هم گفتند مهران رجبی در حال گرم کردن است که نیمه دوم وارد میدان شود. من همه اینها را می‌بینم و عیبی هم ندارد و هرچه‌قدر هم دوست دارند سر به سر من بگذارند این‌قدر با جنبه هستم که اندازه ندارد. خودم هم خیلی خندیدم آن ویدئو را دیدم. 30 سال است که پرکارم.

رجبی درباره پرکاری خود در سینما و تلویزیون بیان کرد: من 30 سال است که این‌قدر گرفتار کارم که حتی فرصتی ندارم اما به گونه‌ای نمایش دادند که انگار همین مدت این‌گونه شده است.

وی درباره فوتبال و علاقه‌اش در این زمینه نیز اظهار کرد: فوتبالی هم هستم، استقلالی هم هستم برخی می‌گویند باید پنهان کرد اما فکر می‌کنم اتفاقاً اشکالی ندارد که صریح بگوییم.

این بازیگر درباره حمایت‌ها از تیم ملی گفت: باعث تأسف است که ما گوش به فرمان دیگران باشیم که برای ما برنامه‌ریزی کنند و تیم ملی که نماینده کشورمان هست را حمایت نمی‌کنیم. البته همه مردم این‌گونه نیستند و حمایت می‌کنند. باید بدانیم تیم ملی یعنی تیم ایران و اینکه بین 32 کشور جهان است مایه افتخار است. ما انتظار صعود هم نداریم و حتی اگر شکست هم بخوریم باید سرافراز باشیم. همکارانم توهین می‌شوند که چرا موضع ندارند.

وی در ادامه خطاب به هنرمندان عنوان کرد: همکاران ما بسیار درجه یک‌اند اما برخی از آنها هم مرعوب فضای مجازی شده‌اند و ما می‌دانیم که این حرکتی که سازمان‌دهندگانش سرویس‌های جاسوسی و امنیتی کشورهای مقابل‌اند، هیچ ابایی ندارد که دختران و پسران ما از دنیا بروند. آنها حتی خوشحال هم می‌شوند. در این عرصه به دلیل همین فعالیت عمده فضای مجازی و بمبارانی که در این فضا شده است خبر دارم و شنیده‌ام که خیلی از همکارانم مورد هجمه قرار گرفته اند که چرا حرفی نمی‌زنند. توهین می‌شنوند که چرا سخنی نمی‌گویند و واکنشی ندارند و اصلاً همین که این اعتراض به آنها با توهین صورت می‌گیرد یعنی باطل است.

رجبی اضافه کرد: در نهایت بخشی مرعوب شده‌اند و نتوانستند اعلام موضع کنند که حتماً موضع آنها در جهت اعتلای کشورمان و استقلال و تمامیت ارضی ایران مؤثر است و در جوانان کشور تأثیر دارد. از سال‌ها قبل از انقلاب تا خود 22 بهمن به دلیل بی عرضگی زمامداران ما بخش اعظمی از خاک‌مان را داده‌ایم اما در این 43 سال شدید ترین جنگ‌ها علیه ایران بوده است! و شدیدترین تحریم‌ها، تهدیدها و حملات سایبری و... بوده است اما یک وجب از خاک‌مان را نداده‌ایم و این باید بزرگترین عبرت تاریخ باشد.

ارسال نظرات