۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۶۲۰
سردار سلامی:

مردم سیستان و بلوچستان شایسته هر نوع خدمت و فداکاری هستند

مردم سیستان و بلوچستان شایسته هر نوع خدمت و فداکاری هستند
فرمانده‌ کل سپاه گفت: برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم؛ به‌ واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی قبل از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بزرگان، سران طوایف و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای مردم این خطه احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به‌واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده‌اند.

وی افزود: این مردم شایسته هر نوع قدردانی و سپاسگزاری، خدمت، فداکاری و جانبازی از سوی ما هستند که نیروهای مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران هدف از این سفر در هفته بسیج را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است ما این لباس را بر تن کرده‌ایم تا برای همه مردم ایران و برای امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزوهای بزرگ آنها و امنیت، آرامش و پیشرفت هرچه می‌توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.

ارسال نظرات